معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد:

بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۱ پروژه در شهرستان اشکذر

در آئینی هم‌زمان با دهه مبارک فجر و عید انقلاب، ۳۱ طرح‌  با اعتباری بالغ بر ۹۶۰۰۰ میلیارد ریال در شهرستان اشکذر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی، معاون استاندار یزد در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در کشور و در بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری مکررا بر موضوع جهاد تبیین تأکید داشتند و این را برای مسئولان فرض و واجب دانستند.
 
وی ادامه: دشمن تلاش دارد تا با سیاه‌نمایی‌های بسیار مانند ناکارآمدی نظام دینی جمهوری اسلامی، فساد گسترده مدیران و تطهیر رژیم منحوس پهلوی و ...دستاوردهای نظام اسلامی را زیر سوال ببرد و روشنگری این سیاه‌نمایی‌ها وظیفه مسئولان است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با بیان اینکه دهه فجر یکی از فرصت‌هایی است که می‌توان جهاد تبیین انجام داد، بیان کرد: باید دلایل مشکلات ازدواج جوانان، مسکن، بیکاری و .... را به مردم گفت.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در استان یزد عنوان کرد: از هر یزدی اگر سئوال شود که مهمترین مسئله استان چیست به موضوع آب اشاره می‌کند، استان یزد آب پایدار نداشت و تأمین آب پایدار یزد حتما باید از خط انتقالی خلیج فارس انجام شود و برآورد آن ۱۵۰ هزار میلیارد تومان است.
 
شاه‌حسینی با بیان اینکه مدیریت جهادی لازمه تأمین اعتبارات و انجام این مهم است، عنوان کرد: امروز به لطف خداوند پروژه خط انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی ایران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ هزار میلیارد تومان آغاز شده است و تا سال آینده ۲۰ میلیون مترمکعب آب به استان یزد خواهد رسید.
 
وی ادامه داد: تابستان گذشته برای اولین بار ذخایر مخازن شحنه یزد همچون دوران زمستان بود و ما هیچ‌گونه قطعی آب در استان نداشتیم.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با بیان اینکه استان یزد پایین‌ترین نرخ بیکاری را پس از پیروزی انقلاب اسلامی را در سال جاری به خود اختصاص داد، گفت: در استان یزد تنها در ۳ ماه گذشته ۱۱۰ سکوی تنظیم بازار در راستای حل مشکلات اقتصادی مردم و رسیدن کالا با قیمت مناسب به دست یزدی‌ها راه‌اندازی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات