استاندار یزد:

بهره برداری از واحد تولیدی تن‌تاک مصداق بارز توجه به اقتصاد مقاومتی است

استاندار یزد در ادامه سفر به شهرستان تفت، واحد تولیدی کفش تن‌تاک بخش نیر را افتتاح کرد و بهره برداری از این مجموعه را مصداق بارز توجه به اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری منطبق با اقلیم استان دانست.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه ۱۲ تیر ماه ۹۸، واحد تولیدی کفش تن‌تاک با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، "کمال دهقانی" رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده مردم شریف تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "محمد محامدی" فرماندار تفت و جمعی از مسئولان و مقامات ‌استان و شهرستان در بخش نیر شهرستان تفت به بهره‌برداری رسید و کلنگ اجرای فاز دوم و احداث کارخانه تولیدی کیف، کفش ‌و پوشاک تن‌تاک نیز به زمین زده شد.
استاندار یزد در این مراسم با بیان اینکه صفر تا صد این واحد تولیدی در کمتر از ۶ ماه به بهره‌برداری رسیده، گفت: افتتاح واحد تولیدی تن‌تاک در بخش نیر مصداق بارز توجه به اقتصاد مقاومتی است.
"محمدعلی طالبی" ادامه داد: وجود این واحد تولیدی به طور مستقیم بر زندگی مردم این منطقه تاثیر می گذارد و توسعه اقتصادی و اجتماعی بخش نیر را به همراه خواهد داشت.
"‌طالبی" افزود: این واحد تولیدی می تواند الگویی برای سرمایه گذاری های مورد نیاز استان باشد و به رونق هر چه بهتر تولید و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان تفت و استان یزد کمک کند.‌
استاندار یزد در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سرمایه گذاری این واحد تولیدی به شرایط و اقلیم استان‌ توجه ویژه شده و یک واحد تولیدی کم آبخواه در بخش نیر شهرستان تفت با ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۰۰ نفر به بهره برداری رسیده است.
گفتنی‌ است واحد تولیدی کفش تن‌تاک با ۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به بهره برداری رسید و با افتتاح فاز دوم این واحد تولیدی در ۳۰ هزار مترمربع و ۱۰ هزار مترمربع زیربنا برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال زایی می‌شود.


بازدید از مزرعه پرورش اسب حسین آباد تفت


استاندار یزد و هیئت همراه همچنین از مزرعه پرورش اسب حسین آباد شهرستان تفت بازدید کردند و از نزدیک با روند پرورش اسب و مباحث مرتبط با این مزرعه آشنا شدند.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★
★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات