به مناسبت هفته دولت صورت پذیرفت:

بهره برداری از واحد فراوری پسته و دومين خط توليد كنسانتره معدن اسمالون در شهرستان خاتم

به مناسبت هفته دولت یک واحد فراوری پسته و دومین واحد تولید کنسانتره معدن اسمالون در شهرستان خاتم با حضور استاندار یزد به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،روز سه شنبه ششم شهريورماه با سفر استاندار يزد به شهرستان خاتم چند پروژه اقتصادی افتتاح شد.
«محمود زماني قمي» در مصاحبه با خبرنگار صدا و سيماي مركز يزد گفت:در سفر به شهرستان خاتم از دومين واحد توليد كنسانتره در معدن اسمالون با ظرفيت توليد 500 تا 600 هزار تن در سال بهره برداري شد.
زماني قمي افزود:بخش خصوصي فعال در اين زمينه توانسته است كوتاه تر از زمان بندي در نظر گرفته شده كار را به اتمام رساند و حمايت منطقي و دقيقي نيز براي تحقق اين پروژه از سوي دستگاه هاي اجرايي به ويژه سازمان صنعت،معدن و تجارت استان صورت گرفته است.
وي با قدرداني از تلاش هاي انجام شده در اين پروژه اقتصادي، اظهار داشت: مودت،پشتكار و تلاش مجموعه اي از فعالان بخش خصوصی و دولتي توانست اين فرآيند را تا رسيدن به فرجام با سرعت و در شكل مناسبي دنبال كند.
عالي ترين مقام اجرايي استان خاطرنشان كرد:دومين واحد توليد كنسانتره معدن اسمالون با سرمايه گذاري بالغ بر 50 ميليارد تومان  از سوي بخش خصوصي زمينه اشتغال 150 نفر نيروي کار جديد با تاكيد بر  بهره گيري از نيروي های بومي  را فراهم ساخته است.
استاندار يزد در  اين سفر از يك واحد فراوي پسته با سرمايه گذاري بخش خصوصي و  بدون اتكا به تسهيلات نيز بهره برداري كرد.
گفتني است «محمود زماني قمي» در سفر به شهرستان خاتم  با «حجت الاسلام و المسلمين سيد علي محمد حسيني» امام جمعه مروست ديدار و در زمينه مسائل و دغدغه هاي شهرستان به گفت و گو پرداخت.
در اين سفر 77 طرح و پروژه ، همزمان با هفته دولت با اعتبار 800 میلیارد ریال افتتاح شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات