با حضور استاندار یزد صورت گرفت:

بهره برداری از ۳۸ طرح در شهرستان بهاباد با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت

با حضور استاندار یزد و همزمان با هفته دولت از طرح در شهرستان بهاباد با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال بهره برداری شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از فرمانداری شهرستان بهاباد، در چهارمین روز از هفته دولت 99 و با حضور استاندار یزد و هیأت همراه؛ ۳۸ طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید و همزمان با این طرح ها عملیات ساخت سه طرح هم آغاز شد.
استاندار یزد در ابتدای سفر خود با ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان بهاباد یاد و خاطره آنها را گرامی داشت.
وی خصوص پروژه های افتتاح شده در این سفر عنوان کرد: افتتاح آموزشگاه شش کلاسه شهید ابراهیمی روستای علی آباد با اعتبار 16 میلیارد ریال، زورخانه حضرت امیر المؤمنین(ع) بهاباد با اعتبار 8780 میلیون ریال، بند خاکی حوزه غرب بهاباد با اعتبار 10913میلیون ریال، فاز اول روشنایی بلوار شهید رفیعیان به طول سه کیلومتر از جمله پروژه هایی بود که امروز افتتاح شد.
وی یکی از مهمترین پروژه های استان یزد که ادامه عملیات آن کلید خورد، احداث جاده بهاباد دربند به طول 105 کیلومتر عنوان نمود و گفت: ادامه این پروژه که باعث خروج بهاباد از بن بست می شود و برای آن بالغ بر ۱۴۴۵ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.
وی افزود: کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی ده مگاواتی بهاباد با اعتبار 7 میلیون یور و راه روستایی ببروئیه به پرکان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه هایی بود که عملیات احداث آنها شروع شد.
شایان ذکر است، حضور در شورای هماهنگی توسعه و عمران این شهرستان نیز از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار به بهاباد بود. همچنین بازدید از گندله سازی بهاباد از دیگر برنامه های سفر استاندار بوده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات