باحضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد صورت گرفت:

بهره برداری از ۷۰ پروژه با ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه در بهاباد

همزمان با دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب، با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد، امام جمعه بهاباد، سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان پروژه عمرانی، خدماتی، صنعتی و گازرسانی با حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه مورد بهره برداری قرار گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهندس محمدعلی شاه حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در بدو ورود به بهاباد با حضور در گلزار شهدای بهشت محمدی با گل افشانی قبور مطهر شهدا نسبت به مقام شهدا ادای احترام کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد سپس در روستای کویجان به طور همزمان ۹ ایستگاه آب شیرین کن روستایی را با اعتبار ۲۸ میلیارد ریال افتتاح کرد.

وی  درمراسمی با حضور مردم روستای بنستان به طور همزمان گازرسانی به ۲۹ روستای دهستان بنستان و آسفیچ را با اعتبار ۸۰۴ میلیارد ریال افتتاح کرد.

معاون استاندار در ببروئیه کارخانه فلوتاسیون روی شهید سلیمانی را با سرمایه گذاری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال که اشتغالزایی برای 70 نفر را به همراه دارد  افتتاح کرد و این کارخانه با اجرای طرح توسعه آن ۱۴۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

گفتنی است افتتاح دو زمین چمن مصنوعی در دبستان آسفیچ  و ببروئیه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز از طرح‌های ورزشی بود که در بخش آسفیچ افتتاح شد.

شاه حسینی سپس به بخش مرکزی دهستان جلگه رفت و طرح ایمن سازی محور بهاباد چادرملو، بلوار رووستای رحیم آباد، میدان و روستای خیرآباد را با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در آیین افتتاح این پروژه ها با بیان اینکه در نظام انقلاب اسلامی ایران، خدمات‌ رسانی به مردم و توجه به مطالبه و خواسته آنها در اولویت برنامه ها قرار دارد گفت: توسعه متوازن از مطالبات اصلی مردم و بزرگان نظام است و لذا توسعه متوازن شهرستان های استان در سندهای چشم انداز مورد توجه ویژه قرار دارد.  

معاون استاندار با تأکید بر اینکه توجه به مسائل زیست محیطی در طرح های اشتغالزایی مدنظر باشد گفت: یکی از اهدافی که در سند چشم انداز استان برای جلوگیری از خام فروشی دیده شده است، تأسیس و راه اندازی چرخه های معدنی در حوزه های مختلف است که این موضوع نقش مهمی در اشتغالزایی منطقه دارد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات