بهره برداری از 77 پروژه هفته دولت با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال در شهرستان خاتم

پروژه های هفته دولت در شهرستان خاتم با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال با حضور استاندار یزد و جمعی از مسئولان عالی استانی و شهرستانی به صورت همزمان به بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، با حضور "محمود زمانی قمی" کارخانه فاز دوم تولید کنسانتره آهن در مجتمع معادن اسمالون به بهره برداری رسید. راه اندازی این واحد تولیدی معدنی، با اعتبار 500 میلیارد ریال زمینه اشتغال 150 نفر را فراهم آورده است.
استاندار یزد سپس با حضور در ترمینال ضبط پسته برادران حسینی، این واحد تولیدی را افتتاح کرد. این واحد فرآوری محصولات کشاورزی، در مساحت 15 هزار مترمربع با ظرفیت سالانه 2100 تن و با سرمایه گزاری 20 میلیارد ریال ایجاد شده و تعداد 22 نفر اشتغالزایی داشته است.
استاندار یزد همچنین با حضور در محل مرکز شبانه روزی تیپ 2 دکتر علیم مروستی ضمن بازدید از این مرکز درمانی، با کادر درمانی آن به دیدار و گفتگو پرداخت.
در ادامه این سفر، استاندار یزد پروژه های سیم کشی مدار دوم خط 132کیلو ولت هرات به شهر بابک و هرات به چاهک را افتتاح کرد. برای این دو پروژه صنعت برق شهرستان خاتم حدود 60 میلیارد ریال هزینه شده که تحقق آن کاهش خاموشی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق را به دنبال خواهد داشت.
بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستایی شهریاری – بختیاری با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد ریال و جمعیت تحت پوشش 7243 نفر و افتتاح پروژه آبرسانی روستایی بورئیه با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500 میلیون ریال و 90 نفر جمعیت تحت پوشش از دیگر برنامه های این سفر یک روزه به شهرستان خاتم بود.
 همچنین با حضور استاندار یزد و هیات همراه از پروژه گازرسانی به 5 روستای بخش مرکزی خاتم بهره برداری شد. این پروژه با اعتباری بالغ بر 50 میلیاردریال و در 67 هزار متر شبکه توزیع اجرا شده است.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات