دکتر طالبی در نشست بررسی مسائل طرح گندله سازی سه چاهون بافق عنوان کرد :

به دنبال ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق هستیم

استاندار یزد با بیان اینکه نگاه و رویکرد استان ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق است، خاطر نشان کرد: بافق، قطب و مادر صنعت آهن در کشور بوده و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جریان سفر خود به شهرستان بافق و پس از بازدید از طرح گندله سازی سه چاهون این شهرستان و در جلسه ای که به منظور بررسی مسائل این پروژه برگزار شد، با بیان اینکه پروژه گندله سه چاهون بافق بزرگترین پروژه اقتصادی استان در دولت تدبیر و امید است، افزود : این پروژه مورد توجه جدی رئیس جمهور و حمایت کامل استان است.
 استاندار با بیان اینکه نگاه و رویکرد استان  ایجاد زنجیره کامل صنعت فولاد در بافق است، خاطر نشان کرد: بافق، قطب و مادر صنعت آهن در کشور بوده و باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
 وی افزود : این پروژه می‌تواند تاثیر اقتصادی قابل توجهی بر بافق و استان داشته باشد و حداکثر مساعدت برای اتمام آن صورت خواهد گرفت.
 دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه پیگیر حل مسائل این پروژه هستیم، افزود : راه اندازی این پروژه می‌تواند تاثیرات قابل توجهی بر توسعه بافق داشته باشد و نقش پیشرانی برای توسعه این شهرستان ایفا کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات