به دنبال ایجاد چرخه کامل تولید پوشاک در استان هستیم

استاندار یزد به اراده جدی دولت برای حمایت از صنعت نساجی تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد چرخه کامل تولیدات پوشاک در استان و بهره گیری از تمام ظرفیت ها، فرصتی مناسب برای فعالان این صنعت ایجاد کرده و استان یزد را به عنوان یکی از جایگاه های برتر در صنعت پوشاک کشور مطرح سازیم.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در نشست بررسی وضعیت پوشاک استان یزد که با حضور جمعی از مسئولین و فعالین این صنعت در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، فلسفه تشکیل این جلسه را بهره گیری از ظرفیت فوق العاده استان برای توسعه صنعت پوشاک و همچنین رفع مشکلات و تقویت واحدهای موجود در این صنعت خواند.
وی با اشاره به اینکه صنعت نساجی و پوشاک توانسته اند در شرایط سخت اقتصادی کشور، به خوبی پاسخگوی نیازهای جامعه باشند عنوان کرد: اگر در شرایط عادی نیز بتوانیم کنترل مناسبی بر روی مرزها داشته و با قاچاق کالا مبارزه کنیم صنعت پوشاک می تواند نیازهای داخلی را به خوبی و با کیفیتی مناسب پاسخ دهد.
استاندار به خواستگاه دیرینه صنعت نساجی در استان و همچنین بروز استعدادهای بسیار خوب در این صنعت اشاره کرد و افزود: این ها بیانگر ظرفیت بالای استان برای تولید منسوجات است و آشنایی جامعه تولید کننده یزد با فضای منسوجات، می تواند استان را در جایگاه خوبی در این حوزه قرار دهد.
طالبی با بیان اینکه صنعت نساجی صنعتی کم آب خواه، دوستدار محیط زیست و دارای زمینه های لازم برای ایجاد اشتغال به خصوص برای بانوان تحصیل کرده و خانه دار است، افزود : این صنعت منطبق بر اولویت های توسعه ای  استان است. 
وی به خوشنامی و اعتبار تولید کنندگان یزدی اشاره کرد و گفت: یزد به واسطه این خوشنامی می تواند بهتر از هر استان دیگری در حوزه برندسازی وارد و جایگاه شایسته ای را کسب نماید.
بالاترین مقام اجرایی استان به اراده جدی دولت برای ورود به این حوزه و حمایت از بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: به دنبال آن هستیم  تا با ایجاد چرخه کامل تولیدات پوشاک در استان و بهره گیری از تمام ظرفیت های استان در این راستا، فرصتی مناسب برای فعالان این صنعت ایجاد کرده و استان یزد را به عنوان یکی از جایگاه های برتر در صنعت پوشاک کشور مطرح سازیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات