بیانیه پایانی سیزدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد

هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در پایان سیزدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومیها بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این بیانیه آمده است:

بیانیه

با اهدا سلام و احترام و تبریک پیشاپیش سال نو

1.شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد ضمن قدردانی صمیمانه از مدیریت محترم کارخانجات کابلهای شهید قندی به ویژه از پیگیری مسئولانه و موثر مدیر محترم روابط عمومی این مجموعه، آمادگی کامل خود را از بخش خصوصی در راستای حمایت از تولید داخلی اعلام می دارد.

2.شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد ضمن تقدیر وتشکر از مجموعه فعالیتهای فرهنگی،تبلیغی و رسانه ای روابط عمومی های استان در سالجاری امیدوار است در ادامه سلسله نشست های همفکری و آموزشی به ارتقاء و کارآمدی نهاد روابط عمومی کمک دوچندانی نماید و این مسیر بدون همراهی مجموعه کارگزاران روابط عمومی محقق نمی شود.

3.همه تلاش اعضاء هیات رییسه از کمیته رفاهی تا آموزشی ،ارزیابی و...ارتقاء و کمک به توانمندی روابط عمومی های استان است که دبیرخانه هیات رییسه آماده دریافت انتقادات شما همراهان عزیز است.درمجموع فعالیت های انجام شده در حال بررسی است که انشالله در جلسات آینده از سوی مسئولین کمیته ها به سمع شما دوستان خواهد رسید.

4.حوزه روابط عمومی های استان درسال جاری با وجود همه کاستی ها قدم های روبه جلویی را برداشته است. نگاه اجمالی به سرعت و صحت اطلاع رسانی از رویدادها،پوشش های تبلیغی درایام های مختلف همچون ایام الله دهه فجر و هفته دولت خود گواه این موضوع است اما با نقص هایی نیز مواجه بودیم که امید است در سال جدید با هماهنگی و همفکری بیشتر این نقایص نیز برطرف شود.

5.سال آینده سال روابط عمومی هاست.جنگ اقتصادی،فرصتها وپتانسیل های یزد،انتخابات مجلس و...همه وهمه دست بدست هم داده تا روابط عمومی های استان یزد یکبار دیگر با عرض اندامی قوی و مستحکم اطلاع رسانی و تبلیغاتی با محوریت مسئولیت اجتماعی را هنرنمایی کنند.

6.در پایان با تبریک فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی، برای همه فعالان حوزه روابط عمومی های استان یزد آرزوی توفیقات روزافزون داریم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات