بیانیه پایانی یازدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد

هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد در پایان یازدهمین نشست شورای هماهنگی روابط عمومیها بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، در این بیانیه آمده است:  

  1. شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد، ضمن تشكر از ميزباني شایسته نيروي مقتدر و سرافراز انتظامي استان يزد و همچنین تقدير از مجموعه همكاران روابط عمومي در برگزاری برنامه هاي متنوع و مؤثر در چهلمين سالگرد پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامي، به عرض مي رساند متاسفانه طي برخي گزارش و شواهد عيني، تعدادي از دستگاهها و نهادها، مباحث تبليغي و اطلاع رساني را آن طور كه شايسته و بايسته بود نتوانستند توانمندي هاي سازماني خود را در چهلمين سالگرد انقلاب اسلامي به نمايش بگذارند كه انتظار است در ادامه این مسیر و در ارائه برنامه هاي تبليغي و اطلاع رساني كه در اين برهه زماني، نيازمند مشاركت بيشتر است همراه و هم مسير با سیاستهای هیات رییسه روابط عمومی های استان باشند.
  2. نتایج ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی در دهه مبارک فجر امسال، بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مراحل نهایی خود را طی نموده و نتایج این ارزیابی، در 15 اسفندماه به صورت رسمی به مدیریت ارشد استان و همه نهادها و ادارات ارائه و اطلاع رسانی خواهد شد.
  3. شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان در دوره جديد فعاليتهاي خود، نيازمند حضور همدلانه و مسئولانه تمامی اعضا در برنامه ها و نشست هاي همفكري و آموزشی است. لذا غيبت و بی اهميت شمردن اعضا در عدم حضور، به طور قطع نميتواند خواسته ها، انتظارات و نيازهاي روابط عمومي هاي استان را فراهم سازد. بي شك برگزاري اين نشست ها در راستاي ارتقاي جایگاه جامعه روابط عمومي استان است كه حضور منسجم و منظم آنان را مي طلبد.
  4. شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان يزد بنا دارد در راستاي شناخت و پاسخگويي بیشتر و موثرتر به اعضاء، در هر دوره نشست آموزشي، ارائه گزارشي از وضعيت برنامه ها و عملكرد كميته هاي خود را به اطلاع اعضا برساند كه در نشست امروز، كميته رفاهي و اجرایی مجموعه اي از اقدامات صورت گرفته را اعلام نموده و منتظر آن است تااعضا با انتقادات سازنده و پيشنهادات ارزنده خود، این شورا را در اين راستا كمك و همراهي نمايند.
  5. نظر به آغاز فعالیت هیات رییسه روابط عمومی های استان یزد به عنوان کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر استان، از همه اعضا انتظار می روند در اجرای برنامه ها و سیاستهای این ستاد، به منظور استقبال شایسته از گردشگران و میهمانان نوروزی به استان به ویژه شهر میراث جهانی، نهایت همکاری و تعامل خود را داشته باشند.
  6. در پایان امید است با تلاش و همراهی مسئولانه همه اعضاء شاهد اعتلای روز افزون جامعه روابط عمومی های استان یزد و رسیدن به جایگاه اصلی نهاد روابط عمومی، در عرصه اطلاع رسانی استان دارالعباده و دارالعلم یزد باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات