تاکید سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری بر تاثیر مستقیم امنیت غذایی بر امنیت روانی جامعه

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد نیروی متخصص در دامپزشکی استان گفت: ارتباط مستقیم امنیت غذایی بر امنیت روانی جامعه امری غیر قابل انکار است لذا تامین نیروی مورد نیاز دامپزشکی استان از ضروریات است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، به مناسبت روز ملی دامپزشکی نشست مدیران اداره‌ کل دامپزشکی استان یزد به ریاست محمد حسین پارسائیان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد و با حضور سید علی اصغر برایی نژاد سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور در محل اداره کل دامپزشکی یزد برگزار شد.

پارساییان در این نشست با اشاره به اهمیت امنیت غذایی در میهن عزیز اسلامی اظهار داشت: امنیت غذایی با امنیت روانی مردم ارتباط مستقیم دارد بنابراین اهمیت و حساسیت وظایف پرسنل خدوم دامپزشکی استان امری مشهود است.

وی با بیان اینکه تامین امنیت غذایی ساعت کاری مشخص ندارد و هر زمان از روز، نیازمند بازرسی و پیگیری است، از زحمات شبانه روزی  کادر دامپزشکی استان قدردانی کرد و گفت: تعدد صنوف مختلف عرضه محصولات دامی و غذایی نسبت به تعداد نیروی متخصص و بازرسان متخصص دامپزشکی در استان بسیار نامتوازن است لذا پیگیری خواهد شد تا این مشکل در استان یزد در حد ممکن برطرف شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات