تاکید معاون استاندار یزد بر حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد حمایت همه‌جانبه از تولیدکنندگان استان امری لازم و ضروری دانست و  گفت: تولیدکنندگان باید مراقب باشند خط قرمزها را رد نکنند.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این کارگروه در سالن امام رضا (ع) سازمان صمت استان برگزار شد.

محمد علی شاه‌حسینی در حاشیه این جلسه به فعالیت کارگروه رفع موانع تولید اشاره و عنوان کرد: 6 دستور کار در این جلسه مطرح شد و با توجه به اینکه موارد قبل از کارگروه به صورت تخصصی و کارشناسی در سازمان صمت بررسی می‌شود، دستورکارهای این جلسه با سرعت انجام‌ می‌شود.
وی ادامه داد: مصوبات جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان همانند قانون است و خلاف آن عمل کردن در حکم ترک فعل تلقی می‌شود و دستگاه قضایی با آنان برخورد می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد ادامه داد: هدف اصلی ما حمایت همه‌جانبه از تولیدکننگان استان است، لذا تولیدکنندگان نباید از خط قرمزها عبور کند و باعث تداخل در نظم نظام جمهوری اسلامی شوند.
شاه‌حسینی بیان کرد: مهمترین کارگروه دولت سیزدهم و به تبع آن استان، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان است که مصوبات آن باید با جدیت تمام اجرا شوند.
در این جلسه به بررسی  و تصویب توافقات کمیته تخصصی کارگروه بخش صنعت، معدن و تجارت و کمیته‌های تخصیص آب مورد نیاز متقاضیان واحدهای تولیدی و خدماتی پرداخته شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات