رئیس ستاد انتخابات استان یزد خبر داد:

تایید صلاحیت 97درصدی داوطلبان نامزدی مجلس شورای اسلامی توسط هیات های اجرایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: صلاحیت 167نفر معادل97 درصد از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در هیات های اجرایی این استان تائید شد.
 
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از خبرگزاری ایرنا، «محمدعلی طالبی»اظهار کرد: 172 نفر در استان یزد داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی بودند که از این تعداد 167 نفر در هیات های اجرایی تائید صلاحیت شدند. 
وی افزود: چهار نفر نیز صلاحیت آنان از سوی هیات های اجرایی استان تائید نشد و یک نفر هم انصراف داده بود. 
این مسئول خاطر نشان کرد: بر این اساس صلاحیت 97 درصد داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیات های اجرایی استان تایید شده است. 
رئیس ستاد انتخابات استان یزد خاطرنشان کرد: افرادی که صلاحیت آنان مورد تایید هیات های اجرایی قرار نگرفته از 16 تا 19دی ماه می توانند شکایت خود را به هیات نظارت استان ارایه کنند و این هیات از 20 تا 26 دی ماه صلاحیت تاییدشدگان هیات های اجرایی و شکایت افراد رد صلاحیت شده را مورد بررسی قرار می دهد و 27 دی ماه به آنها اعلام می شود. 
طالبی خاطر نشان کرد: افراد ردصلاحیت شده در هیات نظارت استان می توانند شکایت خود را به شورای نگهبان ارایه کنند و پس از رسیدگی به این شکایت ها در مهلتی 20 روزه، اسامی نهایی نامزدها در نهایت 27 بهمن ماه توسط وزارت کشور به حوزه های انتخابیه اعلام می شود و فعالیت های تبلیغاتی نامزدها از 29 بهمن ماه آغاز و تا پنجم اسفند ماه ادامه خواهد داشت. 
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات