معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد مطرح کرد:

تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی با بهره‌گیری از واحدهای صنعتی

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با اشاره به لزوم تجلیل از افتخارآفرینان ورزش استان، بهره‌گیری از ظرفيت واحدهاي صنعتي براي حمايت از این قهرمانان را ضروری دانست.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز پنج‌شنبه 28 آبان ماه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین استان در ديدار با « امیر کاظم پور» کماندار یزدی دارنده مدال طلای تیمی مسابقات جهانی دانمارک اظهار داشت: وظيفه و مسئوليت اجتماعي همه ما است كه از ورزشكاران و قهرمانان مدال‌آور استان حمايت کنیم.
«محمدعلي طالبي» ادامه داد: نبايد قهرمانان ملي و بین‌المللی ما در زندگي دغدغه مالي داشته باشند و بايد به نحو شايسته از آن‌ها حمايت كنيم تا با آسايش فكري و ذهني در مسابقات و تمرينات شركت کنند.
وي افزود: حمايت از ورزشكاران قهرمان در برابر افتخارآفريني آن‌ها ناچيز است و اين ورزشكاران عمدتاً فداكارانه و ايثارگرانه، با عشق و علاقه و هزينه شخصي براي ملت ايران و مردم استان افتخارآفرینی می‌کنند. 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: ضرورت دارد بانك اطلاعاتي جامعي از ورزشكاران قهرمان استان تهيه شود تا حمایت‌های دولت از اين افتخارآفرينان به نحو شايسته انجام شود.
طالبي با اشاره به تنگناها و محدودیت‌های دولت تدبير و اميد در منابع مالي تصريح كرد: در حال حاضر دولت در بدترين شرايط مالي 10 سال اخير به سر می‌برد و متأسفانه درزمانی که منابع دولت به لحاظ منابع مالي غنی بود، اقدامات پايدار و زيربنایي مناسبي براي حمايت از ورزشكاران صورت نگرفته است.
وي خاطرنشان كرد: اگر ورزشكاران استان احساس كنند كه اراده‌ای در سطح مسئولان استان براي حمايت از آن‌ها وجود دارد انگیزه‌هایشان براي انجام فعالیت‌های ورزشي به‌ویژه در سطح قهرمانی افزايش می‌یابد.
گفتني است در پايان اين ديدار صميمي با اهداء لوح تقدير از «امیر کاظم پور» کماندار یزدی دارنده مدال طلای تیمی مسابقات جهانی دانمارک تجليل گرديد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات