تجلیل استاندار یزد از سید علی اکبر کلاهدوزان؛ عکاس پیشکسوت اردکانی

استاندار یزد با حضور در منزل سید علی اکبر کلاهدوزان، عکاس پیشکسوت اردکانی، از وی به دلیل سال ها فعالیت درخشان در عرصه رسانه و عکاسی خبری تجلیل کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در دیدار با سیدعلی اکبر کلاهدوزان پیشکسوت خوش نام عکاسی شهرستان اردکان گفت: در طول چند دهه ی اخیر، اتفاقات و رویدادهای زیادی در صحنه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، و فرهنگی رقم خورد که استان یزد و شهرستان اردکان در کانون بعضی از این رویدادها قرار داشتند که ایشان به خوبی بسیاری از آنها را پوشش داده اند.
وی چهره خندان و روی باز را از ویژگی های بارز کلاهدوزان دانست و اظهارداشت: ایشان در امر عکاسی و انعکاس اخبار و رویدادهای خبری در طول دهه های گذشته و در رسانه های مختلف، هنرمندانه رسالت خود را انجام دادند و شهرستان اردکان از این جهت به ایشان مدیون است.
دکترطالبی ادامه داد: این هنرمند اردکانی در طول سال های خدمت خود علاوه بر پوشش خوب رویدادهای خبری شهرستان، توانایی خوبی در برقراری ارتباط با مخاطبین داشتند.
استانداریزد در انتها با بیان اینکه باید قدردان زحمات و تلاش های ایشان برای جامعه خبری و رسانه ای استان باشیم، تصریح کرد:  امیدواریم که این الگو ها برای جامعه ی رسانه ای استان همچنان بمانند و حداکثر استفاده از تجارب آنها صورت گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات