معاون هماهنگي امور عمراني استاندار تاكيد كرد:

تخصيص اعتبارات پروژه‌های عمرانی بر اساس میزان پیشرفت و کیفیت اجرای آن‌ها

نشست شورای فنی استان به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استاندار يزد و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و اعضای شورای فنی استان در سالن شهيد موحدين استانداری برگزارشد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار يزد درابتداي این نشست بر ضرورت برگزاری جلسات شورای فنی استان و کارگروه‌های ذیل آن و شرکت مستمر همه اعضاي شورا در اين جلسات تاکید کرد.
«محسن صادقيان» همچنين با اشاره به قوانين برگزاري مناقصات و انتخاب پيمانكاران، بر ضرورت حمایت از پیمانکاران و مشاوران بومی استان تأكيد كرد و رعایت مصوبات شوراي فني استان در این خصوص توسط دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد.
صادقيان با بيان اينكه تخصيص اعتبارات پروژه‌های عمرانی براساس میزان پیشرفت و کیفیت اجرای آن‌ها خواهد بود؛ افزود: بعد از تخصیص اين اعتبارات بر نحوه اجراي پروژه‌ها و هزینه کرد این اعتبارات نيز نظارت دقيق و مستمر صورت مي گيرد.
گفتني است در اين نشست، اطلاع رساني بخشنامه‌هاي جديد سازمان برنامه و بودجه كشور، طرح نامه پيگيري ابلاغ دستورالعمل‌هاي ارزيابي و بهسازي لرزه‌اي انواع سازه‌ها توسط سازمان مديريت و برنامه ريزي  استان، ارائه و بررسي مصوبات كارگروه پيمان و ضوابط فني، ارائه مصوبات كارگروه نظارت و تأكيد بر تكميل اطلاعات نظارتي پروژه‌هاي عمراني استاني سال 96 توسط دستگاه‌هاي اجرايي استان و همچنين ارائه كارگروه مصالح و تجهيزات صنعت ساخت در دستوركار قرار گرفت.

*خبرنگار: مجتبي مختاري*

 *‌عکس: ‌رضا زارع*

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات