مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري يزد خبر داد:

تدوين برنامه راهبردي مسائل زنان و خانواده استان یزد

مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري از تدوين برنامه راهبردي و عملياتي مسائل زنان و خانواده استان يزد خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد، «فخرالسادات خامسي هامانه» در اين زمينه گفت: در اولين جلسه اتاق فكر راهبردي دفتر امور بانوان و خانواده استانداري كه با حضور چند نفر از صاحب‌نظران، اساتيد دانشگاه‌های استان و افراد باتجربه مديريتي و اجرايي برگزار شد،کارگروه‌های تخصصي در زمينه تدوين برنامه راهبردي و عملياتي مسائل زنان و خانواده استان يزد موردبررسی قرار گرفت.
وي اظهار داشت: تحكيم بنيان خانواده، اشتغال، ورزش، سلامت و آسیب‌های اجتماعي ازجمله کارگروه‌های پيشنهادي در اين جلسه بود.
خامسي هامانه افزود: هدف از تشكيل کارگروه‌های ذکرشده استفاده از نظرات نخبگي افرادي است كه به‌واسطه مسئوليت اجرايي با مسائل اجتماعي زنان در استان يزد به‌صورت مستقيم آشنا هستند.
 مديركل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري تصريح كرد: در كنار اين افراد، تلاش می‌شود تا با استفاده از نظرات افرادي خارج از سيستم سازماني واداری مانند مشاوران، تشکل‌های مردمي و اعضاي هیئت‌علمی دانشگاه، از تک‌بعدی شدن نظرات و پیشنهاد‌ها در اين حوزه خودداري شود.
وي در پايان سخنان خود تأكيد كرد: هدف از تدوين برنامه راهبردي و عملياتي مسائل زنان و خانواده در استان، تعيين شاخص‌ها و اولویت‌های كاري دفتر امور بانوان و خانواده در برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت در موضوعات مختلف مرتبط با حوزه بانوان و خانواده در استان يزد است.

 

Jalsjsjbngsv 1.JPG Jalsjsjbngsv 2.JPG Jalsjsjbngsv 3.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات