استاندار يزد:

ترويج فعاليت هاي نوآورانه در مسير تقويت نشاط و حفظ اميد اجتماعي ضرورت دارد

«محمدعلي طالبي» در بازديد از بازارچه خيريه چشمان منتظر با اعلام حمايت استان از برنامه هاي مردمي و فرهنگي در رویکردهای مختلف ،گفت: ترويج فعاليت هاي نوآورانه در مسير تقويت نشاط و حفظ اميد اجتماعي ضرورت دارد.

 به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،استاندار يزد در بازديد از بازارچه خيريه چشمان منتظر در گذر فرهنگ و هنر يزد كه به همت جمعي از جوانان و دانشجويان برگزار شده است، با قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته در برگزاري اين رويداد اجتماعي بيان كرد:در شرايط فعلي استان به برنامه هاي نشاط آفرين با مشاركت مردم نياز دارد.
«محمدعلي طالبي» افزود:برگزاري برنامه هايي با روح و فرهنگ ملي  به رفع خستگي هاي روزانه و تجديد قوا در مسير فعاليت دوباره كمك مي كند ودر فضايي كه همه ما به نوعي با برخي مسائل اقتصادي مواجه هستيم،نبايد فراموش كنيم كه مي توان با فعاليت هاي نوآورانه در مسير تقويت نشاط  و حفظ اميد جامعه براي گذر از اين شرايط گام برداشت.
طالبي اظهار داشت:ضروريست در كنار همه دغدغه هاي زندگي شخصي به مسائل ديگران نيز فكر كنيم و با يك خريد كوچك از بازارچه هاي خيريه و مشاركت در اموري از اين جنس به خانواده هاي نيازمند حمايت كمك كنيم كه نقش هنرمندان استان در اين عرصه قابل تقدير است.
وي خاطرنشان كرد: اميدواريم  به اتكاي حمايت هاي مردم در بخش هاي مختلف و تجميع توانمندي ها بتوان در مسير هر چه بيشتر توسعه استان و رفع مشكلات اقدامات موثري انجام داد.
استاندار يزد در پايان گفت:فعاليت هايي از اين قبيل در استان همواره مورد توجه بوده است و هيچ حمايتي از برنامه هاي مردم نهاد و فرهنگي دريغ نمي شود و به عنوان تسهيل گر و حامي در كنار اين جريانات اجتماعي قرار داريم و جهت دهي برنامه ها بايد به سمتي حركت كند كه چنين اقداماتي را در جاجاي استان با مشاركت مردم شاهد باشيم.
گفتني است بازارچه خيريه چشمان منتظر در گذر فرهنگ و هنر يزد به همت خانه صلح و انديشه،موسسه خيريه امام علي (ع)،انجمن اسلامي نسل نو و سازمان فرهنگي،اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد برگزار شد.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس :رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات