مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد مطرح کرد:

ترویج فرهنگ ترافيك با استفاده از ظرفیت‌ عالمان دینی و سازمان‌های مردم‌نهاد

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري یزد گفت: ضروری است براي ترویج فرهنگ ترافيك در جامعه و به‌ویژه نسل جوان از ظرفيت عالمان ديني، سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها به نحو مطلوب استفاده کرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد روز پنج‌شنبه 28 آبان ماه سومين جلسه كارگروه تخصصي تشکل‌های مردم‌نهاد مديريت بحران استان با موضوع «نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در ارتقاء فرهنگ ترافيك» با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، رئيس پليس راهور استان و نمايندگان سازمان‌های مردم‌نهاد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
«مجيد جواديان زاده» در اين جلسه با اشاره به آمار بالاي تصادفات درون و برون‌شهری در استان يزد اظهار داشت: حوادث و تصادفات رانندگي داراي ابعاد اجتماعي فراواني هستند و هرساله شاهد هستيم عده‌ای از هم‌وطنان و همشهريان ما به‌این‌علت دچار آسیب‌های روحي و جسمي مختلف می‌شوند.
مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري تصريح كرد: ضروري است تمام دستگاه‌های دولتي و نهادهاي غيردولتي استان در اين حوزه به‌صورت هماهنگ عمل كنند تا شاهد نتايج بهتري در رابطه با كاهش تصادفات و افزايش فرهنگ ترافيك در استان باشيم.
رئيس پليس راهور استان نيز در اين جلسه به فعالیت‌های راهنمایي و رانندگي براي كاهش تصادفات درون و برون‌شهری استان در سال جاري اشاره كرد.
«سرهنگ منصور جمشيدي» اظهار داشت: شناسایی نقاط حادثه‌خیز در استان، نصب دوربین‌های مداربسته و كنترل سرعت، پخش تراكت و نصب پوسترها و بنرهاي آموزشي در سطح شهر ازجمله اين اقدامات بوده است.
گفتني است در ادامه اين جلسه هرکدام از نمايندگان سازمان‌های مردم‌نهاد به بيان دیدگاه‌های خود در راستاي افزايش فرهنگ ترافيك در سطح جامعه پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات