معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار یزد:

ترویج فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی نیازمند عزم جدی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعي استاندار یزد با اشاره به سرآمدی و ظرفیت‌های ناب فرهنگی که داستان وجود دارد، گفت: در حوزه ترویج کتاب و کتاب‌خوانی نیازمند عزمی جدی هستیم.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، شامگاه دوشنبه 16 آذرماه آئين تجليل از خادمان نشر كتاب و روستاهاي برگزيده دوستدار كتاب استان با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديركل امور روستایی و شوراهاي استانداري و جمعي از مسئولان استان در تالار فرهنگ اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» در اين مراسم اظهار داشت: متأسفانه شاخص‌های مرتبط با حوزه کتاب و کتاب‌خوانی زیبنده استان دارا لعلم یزد نیست و باید تلاش‌های جدی برای ارتقاء حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در استان یزد صورت گیرد.
طالبي با اشاره به مطرح‌شدن استان یزد به‌عنوان یکی از نامزدهای جدی پایتخت کتاب در سال گذشته افزود: شايسته است با برنامه‌های متنوع سعی نماییم یکی از استان‌های مهم کشور در بحث پایتخت کتاب باشیم.
مدیرکل امور روستایی و شوراهاي استانداري یزد نيز در این مراسم از آماده شدن بسترهای لازم کتاب‌خوانی در روستاهای استان خبر داد.
«هادي مقیمی» بابیان اینکه نگاه دفتر امور روستایی و شوراهای استانداري يزد نگاه ویژه به حوزه فرهنگ است، گفت: شورای توسعه مشورتی روستاهای استان که از نخبگان و فعالان حوزه فرهنگی و اجتماعی تشکیل‌شده‌اند به‌زودی شروع به فعاليت می‌کند.
مقيمي بابیان اينكه سال گذشته روستای ابراهیم‌آباد استان یزد به‌عنوان یکی از 10 روستای برگزیده دوستدار كتاب كشور انتخاب گردید اظهار امیدواری کرد: روستاهای استان همانند سال گذشته به‌عنوان یکی از روستاهای دوستدار کتاب برتر در کشور انتخاب شوند.
گفتني است آیین تجلیل از خادمان نشر کتاب و روستاهای برگزیده دوستدار کتاب استان یزد به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دفتر امور روستایی و شوراهاي استانداری یزد برگزار شد.
 

Jalskskkstjkst 1.jpg Jalskskkstjkst 2.jpg Jalskskkstjkst 3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات