در نشست مشترک استاندار یزد با معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد :

تسریع در اجرای راه آهن یزد اقلید و پروژه های بزرگراهی استان

درر نشست مشترک استاندار یزد با معاون وزیر راه و شهرسازی بر تسریع و فراهم سازی زمینه ها برای اجرای راه آهن یزد اقلید و پروژه های بزرگراهی استان تاکید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست مشترک محمد علی طالبی، استاندار یزد و خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، به منظور گفتگو و تبادل نظر در خصوص پروژه های در دست احداث این شرکت در استان برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست بر سرعت بخشیدن به پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان و به خصوص راه آهن یزد اقلید تاکید کرد و افزود: راه آهن یزد - اقلید بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی استان بوده و با توجه به موقعیت استراتژیک آن برای یزد و کشور بسیار حائز اهمیت است.
دکتر طالبی افزود : پروژه های بزرگراهی استان از جمله جاده مواصلاتی به طبس و چوپانان از جمله دیگر اولویت های حوزه راه استان هستند که باید توجه ویژه ای به آنها شود.
استاندار یزد گفت: در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز هم پروژه راه آهن یزد-اقلید و هم نزدیک به صدکیلومتر بزرگراه تا پایان سالجاری در استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این شرکت در استان یزد، عنوان کرد: تسریع در اجرای این پروژه ها و اتمام پروژه های نیمه تمام تا پایان عمر دولت از جمله اولویت های این شرکت است که با جدیت دنبال می‌شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات