استاندار يزد:

تسهیلات ارائه‌شده در روستاها توسط پست‌بانک مطلوب است

استاندار يزد بابیان اينكه با توجه به شرايط موجود درمجموع از عملكرد بانک‌ها راضي هستيم گفت: خوشبختانه در روستاهاي استان نيز تسهيلات بانكي مطلوبی به روستائيان ارائه می‌شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، مديركل امور شعب و جمعي از كاركنان پست‌بانک استان با استاندار يزد ديدار و گفتگو كردند.
«سید محمد ميرمحمدي» در اين ديدار اظهار داشت: سيستم بانكي كشور با شرايط بسيار سختي روبرو است و اين شرايط امروز تأثيرات خود را بر جامعه و اقتصاد نشان داده است.
وي ادامه داد: پست‌بانک در ارائه خدمات به مردم نقش مهمي را بر عهده دارد و طبق گزارشي كه ارائه شد، وجود 127 شعبه روستايي در استان قابل‌توجه است.
ميرمحمدي افزود: اينكه شما در مناطق روستايي و محروم استان به ارائه خدمات و تسهيلات می‌پردازید شايسته تقدير است و مردم روستا می‌توانند در همان محل سكونت خود و بدون اينكه به شهرها يا مركز استان مراجعه كنند خدمات بانکی‌شان را انجام دهند.
گفتني است در ابتداي اين ديدار «علي قاسمي» مدير امور شعب پست‌بانک استان يزد بابیان اينكه پست‌بانک گسترده‌ترین شبكه بانكي كشور است اظهار داشت: پست‌بانک استان در 33 نقطه شهري و 127 نقطه روستايي به مردم خدمات بانكي ارائه می‌دهند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات