استاندار يزد خواستار شد:

تشكيل انجمني با حضور دانش آموزان نخبه علمي استان

استاندار يزد گفت: شايسته است انجمن و تشكلي با حضور دانش آموزان نخبه علمي استان تشكيل شود تا جامعه از اندیشه‌های اين دانش آموزان بهره‌مند شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد؛ روز سه‌شنبه 25 اسفندماه مراسم «تجليل از افتخارآفرینان كنكور سراسري و دانش آموزان برتر در جشنواره جوان خوارزمي و المپيادهاي علمي كشور» با حضور استاندار يزد، مديركل حوزه استاندار، برخي از فرمانداران، مديركل آموزش‌وپرورش و جمعي از فرهنگيان و دانش آموزان استان در پرديس شهيد پاک‌نژاد يزد برگزار شد.
استاندار يزد در اين مراسم ضمن تبريك بيست و دومين سال صدرنشيني مستمر دانش آموزان استان در كنكور سراسري و موفقیت‌های علمي آنان اظهار داشت: خوشبختانه باوجود معلمان و فرهنگيان سخت‌کوش و تلاشگر در استان و همراهي والدين دلسوز دانش آموزان شاهد هستيم كه بسترها و زمینه‌های لازم براي رشد و پويايي دانش آموزان فراهم‌شده است.
«سيد محمد ميرمحمدي» ادامه داد: دانش آموزان نخبه علمي سرمایه‌های اصلي استان، جامعه و كشور هستند و اين افتخارآفرینی نشان از سخت‌کوشی، استعدادهاي بالا و شايستگي آن‌ها دارد.
وي افزود: امروزه استان يزد تنها باصفت‌های مردم خود ازجمله صداقت، امانت‌داری، درستي، پاک دستی، ايمان، اخلاق و متانت شناخته نمی‌شود؛ بلكه يزد كانون دانش آموزان و چهره‌های نخبه علمي است كه در سطح ملي و جهاني درخشیده‌اند.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود اظهار اميدواري كرد: انجمني با حضور دانش آموزان نخبه علمي در استان تشكيل شود و اين چهره‌های علمي هرسال دورهم جمع شوند تا مردم و جامعه از اندیشه‌ها، تفكرات و تلاش‌های آن‌ها در حوزه‌های مختلف بهره‌مند شوند.
در اين مراسم از «محمد صالح اولياء» رئيس دانشگاه يزد به‌عنوان چهره علمي استان با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
گفتني است در پايان این مراسم با اهداي تنديس، لوح تقدير و هدايايي از دانش آموزان برتر در كنكور سراسري، جشنواره جوان خوارزمي و المپيادهاي علمي كشور تجليل شد.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات