مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري یزد:

تشکل‌های غيردولتي بهترين مكان براي تقويت مشارکت‌های مردمي است

مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري یزد گفت: تشکل‌های غيردولتي بهترين مكان براي تقويت مشارکت‌های مردمي است.
 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، مديركل دفتر امور اجتماعی و فرهنگي استانداري یزد روز پنج‌شنبه 9مهرماه از دفتر «جمعيت زنان دوستدار بهار سبز» و «مؤسسه همياران حامي سلامت و توسعه اجتماعي» يزد بازديد کرد و از نزديك با فعالیت‌ها و مشكلات اين سازمان‌های مردم‌نهاد آشنا شد.
در این بازدید «مجيد جواديان زاده» با تأكيد بر اينكه استفاده از تجربيات تشکل‌هایی كه فعالیت‌های آن‌ها ماندگار و عمیق است، ضروری است، ابراز امیدواری کرد که تجربیات این گروه از سازمان‌های مردم‌نهاد در اختيار ساير سازمان‌های مردم‌نهاد قرار گیرد.
وی درپایان اظهارداشت: در حوزه‌هایی مانند حوزه سلامت و محیط‌زیست، دولت نیازمند مشارکت و ياري تشکل‌های مردم‌نهاد فعال است.
در ابتداي اين بازديد «پوران انتظار حجت» مديرعامل و رئيس هیئت‌مدیره جمعيت زنان دوستدار بهار سبز و مؤسسه همياران حامي سلامت و توسعه اجتماعي يزد گزارشي از فعالیت‌های اين دو سازمان مردم‌نهاد ارائه کرد و اعضاي هیئت‌مدیره اين دو تشكل به بيان مشكلات و طرح دیدگاه‌های خود در دو حوزه محیط‌زیست و سلامت پرداختند.
گفتني است جمعيت زنان دوستدار بهار سبز از سال 76 و مؤسسه همياران حامي سلامت و توسعه اجتماعي از سال 84 به‌عنوان سازمان‌های مردم‌نهاد در دو حوزه محیط‌زیست و سلامت در حال فعاليت هستند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات