تشکیل نشست هیئت اندیشه‌ورز اجتماعی استان

نخستین جلسه هیئت اندیشه‌ورز اجتماعی استان در سال جاری به ریاست مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار و در این نشست در رابطه با مسائل و آسیب‌های اجتماعی و راهکارهای پیشگیری از آن تبادل نظر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اولین جلسه هیئت اندیشه ورز اجتماعي استان به رياست "‌فخرالسادات خامسی" مديركل ‌دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري و با حضور اعضا برگزار گردید.
در این نشست ضمن ابلاغ احکام اعضا، در رابطه با مسائل و معضلات اجتماعی استان، چگونگی تبدیل ايده ها و راهكارها به برنامه های عملی و پيگيري اجرا از طريق کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت زنان و خانواده، شوراي برنامه ريزي و توسعه استان و هماهنگي هیئت با ساختارهاي موجود در استان بحث و تبادل نظر شد.  
گفتني است هیئت های اندیشه ورز اجتماعی با ابلاغ سازمان امور اجتماعی کشور، با ترکیب هیئت علمی علوم اجتماعی دانشگاه ها، نماینده سازمان های مردم نهاد و یک آگاه محلی در استان ها تشکیل می شود و هدف از تشکیل آن ها شناسائی مسائل اجتماعی خاص استان ها، ارزیابی سیاست ها و اقدامات اجتماعی ‌انجام شده در استان و تدوین برنامه های در دست اقدام است.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات