استاندار يزد تاكيدكرد:

تصميم گيري نسبت به موضوعات مختلف با پيوست رضايت مردم

« محمود زماني قمي» با اشاره به جايگاه تأثيرگذار استان يزد در عرصه هاي اقتصادي بر تمركز و مراقبت بيشتر نسبت به حل موضوعات مختلف با پيوست رضايت مردم تأكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست مشترك فرمانداران و بخشداران استان با حضور استاندار يزد و معاونين استاندار در سالن اجلاس فرمانداري شهرستان بافق برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه به موقعيت استراتژيك و جايگاه شهرستان بافق در زمينه صنعت، معدن و گردشگري اشاره و بيان كرد: هدف از برگزاری این جلسات فعال‌سازي هر چه بيشتر بدنه دستگاه هاي اجرايي برای خدمت‌رسانی به جامعه و مردم در سطوح مختلف است.
«محمود زماني قمي» گفت: فرمانداران و بخشداران به عنوان نمايندگان دولت و هماهنگ كننده دستگاه‌هاي اجرائي در مناطق مختلف، جايگاه قابل توجه و مسئوليت‌هاي متعددي را به عهده دارند و بر اساس اين جايگاه موارد نيازمند دقت نظر و توجه بيشتر در اين جلسه مرور و مورد بررسي قرار گرفت.
زماني قمي افزود: كشور با شرايط قابل توجه‌اي رو به رو مي‌باشد و ما در يك جنگ اقتصادي تمام عيار با بدخواهان نظام و جمهوري اسلامي قرار گرفته‌ايم كه لازم است استان يزد به عنوان استاني صنعتي، معدني و پيش قدم و تأثيرگذار در حوزه‌هاي اقتصادي با تمركز و مراقبت بيشتر نسبت به مسائل ورود پيدا كند.
عالي‌ترين مقام اجرايي استان خاطرنشان كرد: فرمانداران و بخشداران باید در ميان مردم حضور پيدا كرده و با آنها گفت‌وگو كنند و با توجه به اينكه حل مشکلات همت بسیار مي‌طلبد، هر کجا نتوانستیم باید با صداقت این موضوع را بیان و از مردم عذرخواهی کنیم.
وي در پاسخ به سؤال خبرنگار حاضر در جلسه پیرامون کمبود نیرو در دستگاه‌هاي اجرايي به ویژه فرمانداری‌ها و اهميت تکمیل چارت‌هاي اداري، اظهار داشت: به کارگیری نیروی جدید بدون ضابطه و قانون برای استخدام صورت نمی‌گیرد زيرا اجازه به انجام این امر نداریم، اما تلاش مي شود با وضعیت فعلي فعاليت ها به شكل مناسبي دنبال شود.
استاندار یزد در پایان سخنان خود در پاسخ به موضوع اضافه شدن یک نماینده به حوزه انتخابی و نیز بررسی های لازم برای تفکیک حوزه های انتخابی جایگزین بیان کرد: معتقدم که باید در این زمینه تدابیری انجام گیرد چرا که اداره حوزه انتخابی با چند شهرستان و یک نماینده امری دشوار است.
گفتني است اين جلسه با هدف بررسي برنامه ها و اولويت هاي سال 97 و ارائه گزارشي از فعاليت ها و ضرورت هاي شهرستان‌ها  برگزار شد و موضوعات مختلف طرح و مورد هم انديشي قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات