تصویب ۲۰۶ میلیارد تومان وام به واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برگزار و در این کارگروه پرداخت بالغ بر ۲٠۶ میلیارد تومان وام به واحدهای تولیدی و صنعتی یزد مصوب شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه ۱۱ مرداد ماه نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و با حضور اعضای این کارگروه در سالن کوثر استانداری برگزار شد.
معاون اقتصادی استاندار در این نشست گفت: با تصمیم ‌اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، ‌مبلغ ۲۰۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به ۴۹ واحد تولیدی و صنعتی استان پرداخت می‌شود.
وی افزود: بر این اساس واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.
عظیمی با بیان اینکه این مبلغ از محل بند الف تبصره ۱۸ و تسهیلات رونق جدید پرداخت می‌شود، اظهار کرد: تسهیلات یاد شده شامل سرمایه در گردش و ثابت است.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در این نشست گفت: از زمان تشکیل ‌این کارگروه تاکنون ۲۲۱ جلسه اصلی و ۱۵۹ کمیته تخصصی برگزار شده است.
"‌محمدرضا علمدار یزدی" ‌ادامه داد: ‌نتیجه این کارگروه پنج هزار و ۷۸۲ مورد مصوبه و رسیدگی به پنج هزار و ۵۲۹ پرونده است که مباحث بانکی، تامین اجتماعی، مالیاتی، ‌گاز ‌و برق ازجمله مواردی است که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفته است.

★‌خبرنگار و عکس: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات