تعامل دستگاه های دولتی استان، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی ؛ کلید پیشرفت و توسعه یزد

استاندار یزد با اشاره به تعامل دستگاه های دولتی استان، نمایندگان مجلس و بخش خصوصی عنوان کرد: در تلاشیم با گسترش این تعامل و همکاری، فضای بهتری را برای تولید، پیشرفت و توسعه استان رقم بزنیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست شورای گفت وگو دولت وبخش خصوصی استان یزد که با حضور نائب رییس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم تهران، یزد و اشکذر و اردکان در  مجلس شورای اسلامی و جمعی  مسئولین استان برگزار شد، عنوان کرد: ما از بستر شورای گفت وگو و همچنین سایر ظرفیت های قانونی، همچون کار گروه های تسهیل، ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه استان به منظور حل مشکلات بخش های صنعتی، معدنی و بازرگانی استان، استفاده کرده ایم.
وی افزود:  همین اقدامات باعث شده تا همکاری و تعامل بسیار خوبی بین دولت و بخش خصوصی انجام شود و نگاه ما افزایش این تعامل در سطح استان است .
طالبی اضافه کرد:در سطح ملی نیز، نیازمند پر رنگ تر شدن فضای گفت وگو بین بخش خصوصی، دولت و مجلس هستیم.
وی  اظهار داشت: با حساسیت های مجلس و اهتمام و جدیت دولت برای رفع مشکلات چه در حوزه تولید و چه در حوزه صادرات، می‌توان شاهد رقم خوردن فضای بهتری بین این دوبخش بود.
استاندار یزد با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای خدمت رسانی و کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی عنوان کرد: نه تنها ممانعت از تعطیلی و کم شدن ظرفیت این واحدها را در دستور کار خود قرار داده ایم بلکه راه اندازی مجدد واحدهای تعطیل شده را به صورت جدی دنبال می کنیم.
طالبی در پایان اظهارداشت: در تلاشیم تا با همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های دولتی و نمایندگان مجلس در استان و البته همت بخش خصوصی، فضای بهتری را برای تولید، کار، پیشرفت وتوسعه استان رقم بزنیم.
شایان ذکر است در این نشست نمایندگان بخش خصوصی استان دغدغه های خود را در حضور نائب رییس مجلس شورای اسلامی و به منظور تصویب قوانین و  پیگیری برای حمایت بیشتر از صنعتگران و تولید کنندگان عنوان کردند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات