مدیرکل روابط عمومی استانداری :

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهاباد، "داود پاك طينت" در اولين جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات استان كه با محوریت وظایف روابط عمومی ها در شهرستان بهاباد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: اگر مسئول روابط عمومی یک سازمان یا دستگاه اجرایی خبر یک جلسه را به بیرون انتقال ندهد هیچ کس از محتوا و یا تشکیل چنین جلسه اي خبر ندارد و به مانند این است که يك نمايش روي يك سن با چراغ خاموش اجرا شده است.
 وي افزود: اگر خبر يك جلسه به بیرون انتقال يابد منجر به وجود آمدن جریان اخبار و اطلاعات و انتقال آن به افكارعمومی خواهد شد و مانند این است که يك نمايش روي يك سن روشن انجام شده و مخاطب بهره خود را برده است.
وي ادامه داد: گام اول روابط عمومی ها تولید خبر است که باعث ایجاد حركت در افکار عمومی و همچنین حساس کردن آنها نسبت به موضوع خبر می شود.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد با اشاره به اینکه رسانه ها یکی از کارهایشان این است که تصاویر ذهنی از یک منطقه یا یک رویداد را در ذهن مخاطب ایجاد کنند، گفت: مردم شما را از طریق رسانه هایی می شناسند که در آن می بینند، پس باید تصویر ذهنی مردم را نسبت به بهاباد عوض کنید.
پاک طینت بر تعامل با رسانه ها تأکید کرد و گفت: اطلاعات و آماری که به رسانه ها می دهیم بايد درست، دقیق و قابل دفاع باشد.
 وي افزود: باید با رسانه تعامل داشته باشیم تا در صورت وجود یک نقص، آن را به جهت رفع نقص و دستگيري منتشر کنند نه به جهت مچ گیری یا تضعیف نهاد یا مدیر مرتبط.
پاك طينت نقد توسط رسانه ها و صاحبان قلم را موجب شکوفایی اندیشه دانست و افزود: کسانی که حرف منطقی برای گفتن دارند از اینکه دیگران حرف آنها را نقد کنند ابایی ندارند.
این مقام مسئول با اشاره به مصوب شدن سند راهبردی روابط عمومی هاي استان در گذشته، بر تلاش مسئولین روابط عمومی ها جهت تحقق این امر تأکید نمود. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر و تاكيد بر مردمی برگزار شدن برنامه هاي ايام ا... دهه فجر، اظهار داشت: یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی راهپیمایی عاشورا در سال 57 توسط هیأت های مذهبی بود و هم اکنون نیز بايد زمينه هاي حضور فعال این هیأت های مذهبی براي برگزاري جشن سالگرد پیروزی انقلاب را ايجاد نماييم.
در ادامه جلسه مسئولین روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان بهاباد به بیان نکات و پیشنهادات خود جهت هرچه بهتر شدن عملکرد روابط عمومی ها پرداختند.