استاندار یزد در شورای اداری شهرستان اردکان:

تعامل و گفت و گو محور حل مشکلات قرار گیرد/همبستگی عنصر برآمده از انقلاب در مسیر توسعه کشور

استاندار یزد در شورای اداری شهرستان اردکان همبستگی و اتحاد را به عنوان مهم ترین عناصر برآمده از انقلاب اسلامی در مسیر توسعه کشور و غلبه بر مشکلات دانست و گفت:تعامل و گفت و گو محور حل مشکلات قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،بعد از ظهر روز یکشنبه 21 بهمن ماه ،شورای اداری شهرستان اردکان با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد، حجت الاسلام« سید اسماعیل شاکر» امام جمعه اردکان، « هادی مقیمی» فرماندار اردکان، «عباس حیدری» مشاور و مدیرکل حوزه استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
استاندار یزد بیان کرد: با نگاه به دوران پیروزی انقلاب و تجسم این فضا  در چهل سال پیش؛ اتحاد،انسجام و همبستگی مردم بیش از هر چیزی جلوه و نمود دارد زیرا در جریان تظاهرات از گرایش و سلیقه مردم سوال نمی شود و همه برای پیروزی بر نظام استبداد و نمایش الگویی موفق به جهانیان در کنار هم قرار گرفته اند.
 «محمدعلی طالبی» افزود:با تمام محدودیت ها،دشمنی و تحریم ها بر کشور در بسیاری از آرمان ها و اهداف انقلاب تا کنون موفق و پیروز شده ایم و علی رغم  هشت سال جنگ تحمیلی که  نیروهای بسیار ارزنده ای  را از ما گرفت و هزینه های بسیار زیادی بر ملت تحمیل کرد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان سر پا ایستاد و امروز با گذشت چهل سال بالندگی و بلوغ خود را جشن می گیرد.
طالبی خاطرنشان کرد:نگاه به آرمان ها و اهداف انقلاب نشان می دهد در برخی موضوعات نیز کم کاری داشته ایم و یکی از این موارد برمی گردد به تقویت اتحاد و انسجامی که باید همگان در راستای اهداف و  مشترکات بسیار زیادی که داریم برای آن تلاش می کردیم تا  به حد دلخواه برسد.
وی با تاکید بر تبدیل بلوغ انقلاب به فرصت تقویت همبستگی و وحدت اظهار داشت:امروز کشور با تهدید ها و مشکلاتی روبه رو است و  مردم ایثارگرانه پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و صبورانه مسائل را تحمل می کنند که  ناشی از عشق و علاقه آن ها به نظام و اعتماد نسبت به ساختارهای قانونی کشور است.


* افزایش امید و خدمت رسانی موثر وظیفه مهم مسئولان در برابر اعتماد مردم


عالی ترین مقام اجرایی استان تصریح کرد: در برابر اعتماد مردمی وظیفه و مسئولیت همه افرادی که در جایگاه های مختلف خدمت به کشور قرار دارند این است که در جهت تقویت اعتماد و افزایش امید در سطح جامعه کمک کنند و مسئولان  فارغ از برخی  صف بندی  و اختلاف سلیقه ها کمر همت را برای خدمت به مردم ببندند.
طالبی ادامه داد: آنچه در کنار  کوشش مسئولان می تواند کام مردم را شیرین کند نظاره همدلی  بین عناصر مختلفی است که در صف خدمت قرار دارند و  در استان یزد نیز بنا  بر کنار گذاشتن اختلاف سلیقه ها و تقویت همدلی و مشترکات گذاشته شده است.
استاندار یزد بیان کرد: باتوجه به اینکه از شهرستان اردکان  به عنوان شهر گفت و گو نامبرده می شود این ظرفیت می تواند در مسیر همسبتگی هر چه بیشتر در همه روابط  جلوه گر شود زیرا شهر گفت و گو به این معناست که می توانیم برای رفع اختلاف ها و حل مشکلات با یکدیگر سخن بگوییم.
وی افزود:محدود شدن مجراهای گفت و گو به روابط ما ضربه می زند و لازم است خودمان را ملزم بدانیم که در همه کارها و برنامه ها گفت و گو را سرلوحه  قرار داده  و مطمئنا از این مسیر و با توجه به پیشینه وجود بزرگان در تاریخ اردکان و اهتمام امروز مسئولان بسیاری از مسائل این شهرستان قابل حل است.
طالبی اظهار داشت: ضروریست روحیه همکاری و تعامل در مسیر توسعه اردکان تقویت شود زیرا این شهرستان با مسائلی از جمله چالش های حوزه مهاجرت و محیط زیست،رونق اشتغال و تقویت سرمایه گذاری روبه رو است و  امید است با روحیه بهتر و  همکاری جدی تر بتوان در  مسیر  جدید همگام و اثربخش حرکت کرد.
استاندار یزد در پایان سخنان خود افتتاح پروژه های شهرستان اردکان همزمان با دهه فجر را به مردم تبریک گفت و ابراز امیداواری کرد، این پروژه  ها در مسیر بهبود مسائل شهرستان،ایجاد شغل،تقویت سرمایه گذاری و ارائه خدمت به مردم موثر واقع شود.
گفتنی است استاندار یزد در اولین برنامه سفر خود به شهرستان اردکان همزمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این شهرستان به مقام ملکوتی آیت الله « سید روح الله خاتمی» معلم اخلاق و امام جمعه فقید شهرهای یزد و اردکان نیز ادای احترام کرد.

*خبرنگار:فاطمه شریفی
*عکاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات