سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد مطرح کرد؛

تعطیلی دستگاه های اجرایی استان یزد در روزهای پنجشنبه/ انجام امور دستگاه ها به صورت دورکار/ دستگاه های خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس از این مهم استثناء هستند/ ضرورت کاهش 20 درصدی مصرف گاز دستگاه ها نسبت به سال 1401

 سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از تعطیلی دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنجشنبه خبرداد و گفت: در این روز، امور مربوط به دستگاه ها به صورت دورکار انجام می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، محمد حسن پارساییان؛ سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد از تعطیلی دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنجشنبه خبرداد و گفت: دستگاه های خدمت رسان، مراکز درمانی و مدارس استان از این قاعده استثناء هستند.
 
وی با اشاره به انجام امور دستگاه های مشمول تعطیلی روز پنجشنبه، به صورت دورکار، خاطرنشان کرد: هدف از اعمال تعطیلی دستگاه ها در این روز، صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز اجرای محدودیتهای ابلاغی برای افزایش ضریب پایداری و کارکرد ایمن شبکه گاز و برق کشور است.
 
پارساییان با تاکید بر رعایت الزامات مصرف ایمن و بهینه گاز و برق در دستگاه ها، اظهارکرد: دستگاه ها ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتی گراد و نیز روشن کردن وسایل گرمایشی یک ساعت قبل از آغاز وقت اداری و خاموشی آن ها یک ساعت قبل از پایان وقت اداری هستند.
 
وی با اشاره به ضرورت خاموشی وسایل گرمایشی در روزهای تعطیل، گفت: استفاده از دستگاه های گاز سوز استاندارد با برچسب انرژی بالا، سرویس و تعمیر دوره ای تجهیزات مربوطه و نصب سامانه پایش هوشمند موتور خانه، مورد توجه جدی قرار گیرد.
 
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد با بیان اینکه دستگاه ها ملزم به کاهش حداقل 20 درصد مصرف گاز نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ هستند، اظهار کرد: در صورت عدم رعایت موارد، شرکت گاز ملزم به ارسال پیامک اخطار و در صورت تکرار قطع جریان گاز تا زمان اصلاح وضعیت مصرف خواهد بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات