استاندار يزد در جمع پرشور مردم استان عنوان كرد :

تعيين تكليف 1500 طرح و پروژه استان در دولت تدبير و اميد

استاندار يزد در جمع پرشور مردم استان در استقبال از رئیس‌جمهوری اسلامي ايران گفت : در دولت يازدهم 1500 طرح و پروژه استاني تعيين تكليف شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد؛ روز دوشنبه 17 اسفندماه استاندار يزد در مراسم ديدار مردمي حجت‌الاسلام‌والمسلمین روحاني در مجموعه تاريخي امیر چخماق يزد ضمن عرض خوشامد و خيرمقدم به ریاست‌جمهور اظهار داشت : در 30 تيرماه سال 92 بيش از 3300طرح و پروژه نیمه‌تمام در استان يزد وجود داشت كه اين تعداد  در 30 دی‌ماه 94 به 1544 پروژه رسيده است.
"سيدمحمد ميرمحمدي" ادامه داد: گازرساني به مناطق مختلف استان در دولت گذشته باوجود درآمدهاي زياد دولت از فروش نفت و ساير درآمدها تنها 37 ميليارد تومان بود كه اين رقم اكنون به 130 ميليارد تومان رسيده و به اكثر مناطق شهري و روستايي استان گازرساني شده است.
ميرمحمدي در پايان سخنان خود از حضور پرشور، بانشاط و آگاهانه مردم استان در انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشكر نمود.
نماينده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه يزد نيز در اين مراسم در سخناني كوتاه مردم يزد را مردمي دانست كه در تمام عرصه‌ها ازجمله پيروزي انقلاب اسلامي ، دفاع مقدس و حفظ دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران نقش‌آفرین بوده‌اند.
"آيت ا... محمدرضا ناصري" اظهار اميدواري كرد سفر رئیس‌جمهوری به استان يزد مايه خیروبرکت براي مردم استان باشد.
 

Jalkskskjjskjdd001.jpg Jalkskskjjskjdd002.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات