تقدير و تشكر ویژه استاندار يزد از تشکل ها، نهاد ها و اقشار مختلف

استاندار یزد در پیامی جداگانه از تشکل ها، نهاد ها و اقشار مختلف به پاس شرکت و برنامه ریزی صادقانه برای سفر ریاست محترم جمهوری به استان یزد تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سید محمد میرمحمدی» بدین شرح است:
با عرض تسليت شهادت حضرت فاطمه (ع) توفيق همگان را در بهره مندي از آموزه هاي اين بانوي بزرگوار آرزومندم. خوشبختانه به فضل و عنايت الهي سفر پر بركت رياست محترم  و محبوب جمهوري اسلامي حضرت حجه الاسلام و المسلمين جناب آقاي دكتر حسن روحاني به استان دارالعباده و دارالعلم يزد، شهر مردمان صبور و سخت كوش و مؤمن به زيبايي و شكوه هرچه تمامتر انجام پذيرفت. حضور افتخار آميز و شور آفرين مردم در اين استقبال تحسين بر انگيز و خاطره انگيز بود و بي شك چنين صحنه هاي ماندگار و عزت آفرين كه نشانگر ايمان و همدلي و همزباني مردم فهيم استان با دولت خدمتگزار و كاروان تدبير و اميد بود به حماسه اي مبدل شد كه يأس و نا اميدي بدخواهان اسلام و انقلاب را در پي داشت.
اينجانب بر خود لازم مي دانم تا از زنان و مردان و جوانان، اساتيد، دانشگاهيان، فرهنگيان، اصناف، بازاريان، كارگران، كشاورزان، فرهيختگان، اصحاب قلم و رسانه، بزرگان و روحانيون و دلبستگان به نظام و ستادهاي مردمي و تشكل هاي غير دولتي و ساير اقشار جامعه و از همه نيروهاي انتظامي و نظامي، بسيج و سپاه و صدا و سيما و ارگانهاي مختلف دولتي كه صادقانه در اين حماسه حضور، شركت و برنامه‌ريزي فرمودند تشكر و تقدير كنم. از خداوند بزرگ توفيق همگي را در كليه امور زندگي مسئلت مي نمايم و در آستانه فصل گل افشان بهار براي همه آنان طراوت و سرافرازي و تندرستي آرزو مي كنم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات