استاندار یزد تاکید کرد؛

تقویت اقدامات مجموعه تعزیزات حکومتی با تاثیرپذیری مثبت بر سبد معیشت مردم

استاندار یزد با بیان اینکه کار مجموعه تعزیرات حکومتی مهم، حساس و راهبردی است،  خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت های این مجموعه، به صورت مستقیم بر معیشت مردم و سبد غذایی آن ها تاثیر می گذارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مدیرکل و شورای معاونین تعزیرات حکومتی استان و روسای شعب و روسای ادارات شهرستانی این مجموعه با استاندار یزد دیدار و به تشریح عملکرد مجموعه در سال ۱۴۰۲ و رویکردهای مورد پیگیری در سال ۱۴۰۳ پرداختند.
 
استاندار یزد در این نشست، از اداره کل تعزیرات حکومتی استان به عنوان یکی از مجموعه های چالاک و خدوم استان یاد کرد و گفت: پیگیری جدی مصوبات نشست ها و عزم راسخ جهت اجرای ماموریت های مجموعه، شایسته تقدیر است.
 
فاطمی با بیان اینکه کار مجموعه تعزیرات حکومتی مهم، حساس و راهبردی است،  خاطرنشان کرد: اقدامات و فعالیت های این مجموعه، به صورت مستقیم بر معیشت مردم و سبد غذایی آن ها تاثیر می گذارد.
 
وی یکی از گلایه های مردمی را تفاوت نرخ یک جنس با نشانی واحد در واحدهای مختلف دانست و اظهار کرد: یکی از اقدامات مورد پیگیری جهت تحقق مطالبات به حق مردم در این حوزه، برنامه ریزی جدی جهت تشدید نظارت بر بازار و برخورد جدی با متخلفان است.
 
استاندار یزد با اشاره به برنامه ریزی های استان جهت وفور کالا در استان و عرضه آن با قیمت متعارف، خاطرنشان کرد: در صورت عدم برنامه ریزی جدی جهت نظارت مستقر بر بازار، زمینه برای بروز اتفاقاتی نظیر گرانفروشی و احتکار توسط برخی از افراد  فراهم می شود.
 
وی در ادامه با قدردانی از اقدامات مورد پیگیری توسط مجموعه تعزیرات حکومتی استان، خاطرنشان کرد: امید است این مجموعه در سال جدید با انرژی تر، مبتکرانه تر و تحولی تر از گذشته به ایفای نقش در حوزه مباحث مربوط به نظارت بر بازار و سایر ماموریت ها بپردازد.
 
عالی ترین مقام اجرایی استان در بخش پایانی سخنانش به برخی از مسائل و دغدغه های مطرح شده در نشست اشاره کرد و نسبت به پیگیری جهت حل مسائل این حوزه قول مساعد داد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات