تقویت سکوهای تنظیم بازار یزد؛ شرط کنترل نوسانی قیمت کالا

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: تقویت سکوهای تنظیم بازار استان در کنترل نوسانی قیمت کالاها امری ضروری است.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه‌حسینی در یکصد و هفتاد و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان اظهار کرد: در اولین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در سال 1403 دستگاه‌ها و نهادهای عضو این کارگروه گزارشاتی از عملکرد خود در تامین کالاهای اساسی و میوه در ماه مبارک رمضان و عید نوروز ارائه دادند.

وی افزود: طبق گزارشات دستگاه‌ها و بررسی میدانی انجام شده، هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی در ماه مبارک رمضان و عید نوروز نداشتیم اما در طی نظارت از واحدهای صنفی، بعضی از این واحدها تخلفاتی در عدم درج قیمت و گران‌فروشی داشتند که به برخورد و تعزیر  این واحدها تأکید شد.

معاون اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: یکی از اولویت‌های استان در سال 1403 تامین آرامش و رفاه مردم در تامین کالاهای اساسی است لذا ستاد تنظیم بازار استان یکی از جلساتی است که در روند زندگی مردم تاثیرگذار است.

شاه‌حسینی تقویت سکوهای تنظیم بازار را از سیاست‌های استان خواند و گفت: تأمین کالای اساسی، نظارت بر بازار، کنترل اقلام و افزایش سکوهای تنظیم بازار از برنامه‌های دستگاه‌های عضو کارگروه تنظیم بازار در سال 1403 می‌باشد.

وی اضافه کرد: صورت‌جلسه‌هایی که در سال گذشته تصویب شده ولی اجرایی نشده و یا نیاز به پیگیری‌های بیشتر دارد، قرار شد در اولین فرصت در کارگروه تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات