معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:

تقویت علمی فرمانداران و بخشداران در دستور کار قرار گیرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در آیین تکریم و معارفه مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خواستار تقویت علمی فرمانداران و بخشداران شد و اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که ممکن است رخ دهد؛ همواره باید آموزش‌ها به‌روز باشد.
به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، آیین تکریم و معارفه مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد صبح روز سه‌شنبه 14 آذرماه 96 با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» در این مراسم اظهار داشت: تغییرات در دفتر سیاسی نسبت به سایر بخش‌ها در طول چهار سال گذشته بیشتر بوده و چهار مدیر برای این دفتر در طول این مدت تعیین‌شده است.
وی ادامه داد: باوجوداینکه مدت مدیریت هریک از این مدیران کم بوده است اما منشأ بسیاری از خدمات بوده‌اند که تحرک و پویایی دفتر سیاسی از بارزترین آن‌ها بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد اضافه کرد: در برگزاری انتخابات و سایر زمینه‌های مرتبط با حوزه سیاسی نیز شاهد تحرک خوبی بودیم که به جدیدت آقا محامدی مدیر پیشین این حوزه مربوط بوده است.
وی در خصوص ارتباط با فرمانداران و بخشداران نیز گفت: خوشبختانه در این مدت ارتباط خوبی شکل‌گرفته بود که نتیجه و ثمره آن محسوس است و باید تداوم یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با آرزوی موفقیت برای مدیر پیشین دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد؛ اضافه کرد: حضور آقای حیدری با تجربیاتی که در مسئولیت‌های مختلف دارند را در حوزه سیاسی مؤثر می‌دانیم و امیدواریم که ایشان بتوانند نقش برجسته‌تری به این دفتر بدهند.
وی عملکرد دفتر سیاسی و انتخابات در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را قابل‌تقدیر دانست و گفت: خوشبختانه دو انتخابات گذشته بدون کمترین حرفی و در آرامش کامل برگزار شد.
طالبی بابیان اینکه یکی از وظایف دفتر سیاسی و انتخاب ارتباط با دستگاه‌های مختلف و بخش‌های گوناگون است؛ اظهار داشت: باعث خوشحالی است که این ظرفیت‌های فراوان در اختیار دفتر سیاسی است و امید است مسئولیت‌های واگذارشده به‌خوبی محقق شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بابیان اینکه وظایف و مسئولیت‌های این حوزه می‌بایست با جدیت دنبال شود؛ عنوان کرد: باید بحث ارتباط با احزاب و تشکل‌ها و خانه احزاب به‌طور مستمر پیگیری شود چراکه می‌توان برای توسعه مشارکت سیاسی مردم از آن‌ها بهره برد.
طالبی همچنین خواستار تقویت علمی بخشداران و فرمانداران شد و گفت: با توجه به تغییراتی که ممکن است رخ دهد، همواره باید آموزش‌ها به‌روز باشد و آمادگی برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری که در پایان دولت خواهد بود با حفظ رکوردها همراه باشد.
وی بابیان اینکه ممکن است در برخی مسائل شرایط پیچیده‌تری داشته باشیم؛ افزود: در برخی موارد باید آماده مواجهه با مشکلاتی باشیم که ممکن است رخ دهد و بتوانیم فضایی بانشاط را به وجود بیاوریم به‌ویژه در بحث دانشگاهی و کارگری که فضای مؤثر و به‌دوراز تنشی داشته باشیم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات