استاندار یزد:

تقویت نقش راهبردی ستاد اقتصاد مقاومتی /تمرکز اصلی دولت بر حل مشکلات اقتصادی است

استاندار یزد بر تقویت نقش راهبردی ستاد اقتصاد مقاومتی در مدیریت موثر استان تاکید و بیان کرد:توان و انرژی اصلی دولت بر حل مشکلات اقتصادی متمرکز شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان با حضور «محمدعلی طالبی» استاندار یزد،«سیدابوالفضل موسوی» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و «علی زینی وند» معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تشکیل جلسه داد.
« محمدعلی طالبی» گفت: برای بهبود فعالیت و کاهش مشکلات بخش های مختلف صنعتی در استان،موضوعات نیازمند پیگیری از سوی انجمن های فعال این حوزه ارائه شده است و علاوه بر تقویت زمینه های استانی،موضوعات کلان و ملی نیز از طريق شوراي گفت و گوي كشور،نمايندگان مجلس شورای اسلامی و وزارت خانه هاي مربوطه رایزنی و پیگیری خواهد شد.
طالبي افزود:در شرايط امروز كه کشور با  مشكلات و مسائل اقتصادي  روبه رو می باشد لازم است همه در کنار هم تلاش کنیم و دولت  نیز توان و  انرژي اصلي خود را برای رفع مشكلات اقتصادي در قالب هاي مختلف از جمله ستاد اقتصاد مقاومتي،شوراي گفت و گوي دولت و بخش خصوصي،ستاد تسهيل و رفع موانع توليد در کنار بخش خصوصی به کار گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: از سوی دیگر نیز جمع سران قوا  برای تسهیل شرایط و  بهبود مشکلات اقتصادی شکل گرفته است و  هر چند کشور با شرایط غیر قابل پيش بيني مواجه شد اما خوشبختانه روند فعلی به گونه اي است  که برای بهبود نقاط ضعف مسائل  به شکل شفاف تری دنبال می شود.
عالي ترين مقام اجرايي استان  اظهار داشت: در چند ماهه گذشته اتفاقاتی خارج از مرزهاي  کشور رقم خورد و بر این مبنا تصمیم هایی گرفته شد که فضا را  تحت تاثير خود  قرار داده است و  بايد با كمك هم  بتوانیم اين مسائل را پشت سر بگذاريم.
طالبي بیان کرد: ارتباط خوبي بين بخش خصوصي و دولت در استان وجود دارد و  بر این مبنا می توان با تقویت هم افزايي و تجمیع تمام توانمندی ها  برای  پيش بيني موضوعات  و  حل مسائل مختلف در قالب  ستاد اقتصادمقاومتي تلاش و  موضوعات را تا تحقق نتیجه دنبال كنيم.
استاندار يزد در پایان گفت: ضروریست ستاد اقتصاد مقاومتي در كنار دعوت از انجمن ها و گروه هاي مختلف براي بررسي و ارائه راهکار نسبت به  مسائل و مشكلات اقتصادی به ایفای نقش راهبردي  همسو با ماهیت اصلی خود  بپردازد  تا  با سياست هاي خوب و سنجیده  شرايط  را  برای مديريت موثر  استان در آينده فراهم كنيم.
در این نشست نمایندگان فعالان حوزه های مختلف تولیدی و صنعتی به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداخته و پیگیری موضوعات با دو سطح استانی و ملی در دستور کار قرار گرفت.

*خبرنگار:فاطمه شریفی
*عکاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات