استاندار يزد مطرح كرد:

تكميل 11 هزار واحد مسكن مهر استان در دولت تدبير و اميد

استاندار يزد بعداز ظهر شنبه هشتم آبان ماه در ششمين آئين افتتاح رسمي مسكن مهر استان با اشاره به فراهم آوردن جنبه هاي خدماتي مسكن مهر در استان گفت: بالغ بر 11 هزار واحد مسكن مهر استان در دولت يازدهم تكميل و به بهره برداري رسيده است.

به گزارش دفتراستاندار و روابط عمومي استانداري يزد، ششمين آئين افتتاح رسمي مسكن مهر استان يزد با حضور استاندار يزد، قائم مقام وزير راه و شهرسازي، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار، فرماندار يزد، مديركل راه و شهرسازي و جمعي از مديران و مسئولان استان برگزار شد و مجتمع آپارتماني 31 واحدي نارنج در بافت تاريخي به بهره برداري رسيد.
استاندار يزد در اين مراسم ضمن ابراز خرسندي از افتتاح دو هزار و 334 واحد مسكن مهر در شهرستان هاي يزد، ميبد، اردكان، مهريز و بافق بيان كرد: از 24 هزار مسكن مهري كه در استان يزد مكان يابي شده است بيش از 17 هزار واحد تا به امروز به بهره برداري رسيده است.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: با توجه به هماهنگي و برنامه ريزي كه وجود دارد اقدامات لازم براي بهره برداري از واحدهاي باقي مانده نيز بايد به گونه اي انجام شود كه مردم بتوانند از خدمات لازم براي زندگي بهتر بهره مند شوند.
وي افزود: افتتاح مجنمع 31 واحدي نارنج در بافت تاريخي بسيار ارزشمند است و به كار گرفتن شيوه معماري متناسب اين فضا نشان مي دهد در بافت تاريخي نيز مي توان با برنامه ريزي و در نظر گرفتن شرايط خاص اين محدوده اقدامات ارزشمندي انجام داد.
ميرمحمدي گفت: توجه ويژه به توسعه بوم گردي و مرمت فضاهاي موجود براي پذيرش گردشگران در استان نشان دهنده زمينه افزايش آرامش و پويايي بيشتر در بافت تاريخي است كه مي تواند زمينه جذب ساير ظرفيت ها را نيز فراهم كند.


فرآيند مسكن مهر در استان يزد نماد يك الگوي موفق است


 قائم مقام وزير راه و شهرسازي نيز در اين مراسم بيان كرد: تكميل پروژه هاي مسكن مهر استان يزد با ساخت و ساز قوي كه در آن ها به كار گرفته شده نشان از هماهنگي و همدلي مجموعه ها و واحدهاي خدمات رسان فعال در اين موضوع است.
«احمد اصغري مهرآبادي» افزود: يزد در رديف استان هايي است كه اميد داريم تا پايان امسال بتوانيم جشن تحويل تمام واحدهاي مسكن مهر را در آن برگزار كنيم و واحدهاي مربوط به تمام متقاضيان آماده بهره برداري شوند.
وي گفت: علي رغم وجود تنگنا ها و مشكلاتي كه دولت با آن مواجه است توجه ويژه به اتمام پروژه هاي مسكن مهر صورت گرفته  و اگر اين مشكلات نبود تا پايان سال 94 پروژه مسكن مهر به اتمام مي رسيد، اما با اين شرايط تا كنون 765 هزار واحد مسكن مهر در دولت يازدهم به بهره برداري رسيده است.
اصغري مهرآبادي ُدر پايان سخنان خود بيان كرد: با توجه به اينكه در بعضي موارد مكان يابي درست انجام نشده و براي مردم و دولت تدبير و اميد مشكلاتي ايجاد شده است اما دولت براي رفع مشكلات مردم تمام راهكارها و هماهنگي هاي لازم را به كار گرفته است.
گفتني است تا به امروز بالغ بر 17 هزار واحد مسكن مهر در استان يزد به بهره برداري رسيده و  با پيگيري هاي انجام شده در دولت تدبير و اميد  واحدهاي باقي مانده  نيز با پيشرفت 95 درصدي همراه  است و در جريان تكميل قرار دارد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات