استاندار يزد خواستار شد :

تلاش براي آزادي زندانيان جرايم غيرعمد از زندان

استاندار يزد شامگاه دوشنبه 24 خرداد ماه در يازدهمين جشن گلريزان گفت : همگي بايد تلاش كنيم تا مددجويان جرايم غيرعمد استان به آغوش گرم خانواده بازگردند.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، همايش جشن گلريزان ويژه كمك به آزادي زندانيان نيازمند جرائم غيرعمدي با حضور استاندار يزد، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، يادگار سومين شهيد محراب «آيت الله شهيد صدوقي» و جمعي از مسئولان و خيرين استان در سالن شهيد عباس پور يزد برگزار شد.
 استاندار يزد در اين همايش با اشاره به اينكه بخشش و بخشندگي از ويژگي هاي اصلي مؤمنان است اظهار داشت : انسان در اين عالم طبق آيات نوراني قرآن مجيد جانشين خداوند بر روي زمين معرفي شده است و براي اينكه بتواند خليفه الله باشد بايد ويژگي هاي خداوند را در خود به فعليت برساند.
«سيدمحمد ميرمحمدي» ادامه داد: از برجسته ترين صفات پروردگار بخشندگي و مهرباني است و ما تمام كارهاي خود را با گفتن «بسم الله الرحمن الرحيم» و يادكردن از اين دو صفت خداوند آغاز مي كنيم.
وي افزود : خداي مهربان در قرآن حكيم بندگان خود را بشارت داده است كه پاداش كار خيرتان را 700 برابر اجر مي دهم و چه چيزي مي تواند از انجام انفاق و كار خير براي هم نوعان شيرين تر باشد؟
ميرمحمدي تصريح كرد: انفاق و احسان در جامعه از جايگاه بسيار بالايي برخوردار است و گاه انفاق از عدل نيز بالاتر قرار مي گيرد.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: بسياري از زندانيان جرايم غيرعمدي كه به ندامتگاه رفته اند اگر نگوئيم بي گناه بوده اند بايد به اين مهم اشاره كنيم كه ناخواسته و بر اثر يك حادثه راهي زندان شده اند.
ميرمحمدي اظهار داشت : اينگونه همايش ها مي تواند براي ما درس باشد تا اصل پيشگيري و نظم، انضباط و دقت را در جامعه تقويت كنيم و اگر به خانواده ها آموزشهاي لازم داده شود شاهد كاهش جرايم غيرعمد در استان خواهيم بود.
وي در پايان سخنان خود بر حفظ كرامت انسانها در كمك و بخشش به آنها تأكيد و خاطرنشان كرد: آن بخششي ارزشمند است كه بدون منت باشد كه خوشبختانه خيرين استان همواره اين مهم را سرلوحه كار خود قرار داده اند.
گفتني است استاندار يزد مبلغ 200 ميليون ريال و «حجت الاسلام والمسلمين محمد صدوقي» يادگار سومين شهيد محراب مبلغ 100 ميليون ريال به يازدهمين همايش جشن گلريزان يزد كمك كردند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات