تلاش جدی برای ساماندهی پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور/ غلبه بر تحریم ها با مدل های مالی جدید و مشارکت بخش خصوصی

معاون حقوقی،امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد بر تلاش جدی برای ساماندهی پروژه های نیمه تمام در سراسر کشور و غلبه بر تحریم ها با تکیه بر مدل های مالی جدید و مشارکت بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه 28 ارديبهشت ماه، مراسم تكريم « محمدرضا نقصان محمدي» و معارفه « رضا يادگاري» مديركل راه و شهرسازي استان با حضور « محمدعلي طالبي» استاندار يزد، « مهران كفاش » معاون حقوقي،امور مجلس و استان هاي وزير راه و شهرسازي ، « محسن صادقيان» معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد و جمعي از مسئولان ملي و استاني در مجموعه راه و ما برگزار شد.
معاون حقوقی،امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی گفت:ارزشمندی جایگاه مسئولیت هایی که به ما واگذار می شود در خدمت به مردم معنا می باید و بر این اساس باید برنامه ها و اقدامات نیز در راستای خدمت به مردم،رفع موانع و تسهیل دسترسی به خدمات جهت دهی شود.
« مهران کفاش» افزود:در شرایط  جدید کشور که روز به روز تحریم ها شدت پیدا می کند به فکر و تعمق بیشتری برای پیشبرد امور و ساماندهی موضوعات نیاز داریم تا بتوانیم با مدل های مختلف و تقویت توانمندی ها بر این شرایط غلبه کنیم.
وی بیان کرد:ضرورت مدل های مالی جدید و مشارکت بخش خصوصی و مردم برای پیشبرد برنامه های کلان کشور بیش از گذشته احساس می شود و در این راستا لازم است پروژه ها به گونه ای تعریف شود تا با ترغیب مشارکت مردمی بتوان چرخ توسعه را به حرکت درآورد.
معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد:مجموعه راه و شهرسازی به عنوان مجموعه ای که از زمان تولد تا پیری با مردم سر و کار دارد تکریم ارباب رجوع و جدیت در کار را سرلوحه قرار داده و از همکارانم می خواهم به صورت هماهنگ و به دور از نگاه جزیره ای در این راستا تلاش کنند.
کفاش بیان کرد: سیلاب های اخیر در کشور نشان داد دست درازی انسان به طبیعت اثرات مخربی دارد و ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها خسارت زیادی را به مردم و کشور تحمیل کرد که ضروریست در پروژه ها و اقدامات پیش رو جانمایی صحیح و نگاه کارشناسی و همه جانبه مورد توجه قرار گیرد.
معاون حقوقی،امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی با تقدیر از تلاش های یزد به عنوان استان معین در لرستان برای کمک به مدیریت موضوعات برآمده از سیل افزود: در استان یزد فعالیت اداره کل راه و شهرسازی به صورت تعاملی و هماهنگ با سایر بخش ها و  در راستای کمک به توسعه موثر ،برنامه ریزی و جهت دهی شود.
کفاش در پایان به دستور وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تلاش برای به نتیجه رساندن و ساماندهی پروژه های نیمه تمام در زمان محدود  اشاره و گفت:تعریف پروژه های جدید نیازمند واکاوی و نیازسنجی دقیق است تا بتوان علاوه بر پاسخ مناسب به نیازها، از اتلاف وقت و منابع نیز جلوگیری کرد.
شايان ذكر است در اين مراسم از تلاش هاي« محمدرضا نقصان محمدي» مديركل سابق و « سيدعباس مشكاتي » قدرداني و « رضا يادگاري » به عنوان مديركل راه و شهرسازي استان يزد معارفه شد.


*خبرنگار:فاطمه شریفی
*عكاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات