معاون وزير دادگستري و رئيس جامعه خيرّین كشور:

تلاش دولت و مجمع خيرّین كشور رفع دغدغه های مالياتی خيّرین است

معاون وزير دادگستري و رئيس جامعه خيرّین كشور در نشست ملّي خيّرين و توسعه اجتماعي گفت: تلاش دولت تدبیر و امید و مجمع خيرّین كشور، رفع دغدغه های مالیاتی خيّرين است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، معاون وزير دادگستري و رئيس جامعه خيرّین كشور در نشست ملی خيّرين و توسعه اجتماعي كه روز چهارشنبه 24 آذر ماه با حضور استاندار یزد، مشاور وزیر کشور و معاون امور سازمان‌های مردم ‌نهاد وزارت کشور، قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی و فرهنگی، قائم‌مقام وزیر و معاون اجتماعی وزیر بهداشت، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد،  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری و مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار  و جمعی از مسئولان کشور و استان در سالن اجتماعات خیام هتل صفاییه یزد برگزار شد، به تلاش‌هاي انجام شده براي حل دغدغه های خيرّین كشور با هدف تعامل براي كاهش آسيب‌هاي اجتماعي اشاره كرد.
معاون وزير دادگستري در این نشست  بیان کرد: تعامل، همكاري و رفع مسائل و دغدغه های خيّرین، از اهداف تشكيل مجمع خيّرین كشور است.
«حبیب‌الله بوربور» خاطرنشان كرد: تلاش بر اين است كه از طريق مجلس شوراي اسلامي مشكل خيرّان به ويژه در بحث ماليات امور خيريه حل شود.
گفتنی است نشست ملی خیّرین و توسعه اجتماعی با میزبانی استان یزد به مدت دو روز با اولویت دست یابی به راهکارهای تعامل دو جانبه با مشارکت خیّرین در حوزۀ مدیریت آسیب های اجتماعی برگزار می شود.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات