استاندار يزد تأكيد كرد:

تلاش مضاعف دولت براي رفع مشكلات اقتصادي در دوران پساتحريم

استاندار يزد گفت: دولت تدبير و اميد تلاش می‌کند تا پس از اجرايي شدن برجام با درايت و حركت در مسير صحيح مشكلات اقتصادي، توليدي و صنعتي كشور را رفع كند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، روز يكشنبه 4 بهمن‌ماه جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد با حضور استاندار يزد، معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای، جمعی از مدیران، صنعتگران و تولیدکنندگان استان در سالن زنده‌یاد حميديا برگزار شد.
استاندار يزد در اين جلسه ضمن گراميداشت، ماه پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي اظهار داشت: خوشبختانه دستگاه‌های اجرايي مرتبط با بخش صنعت و توليد و بانک‌های استان در اين دوران كه شرايط ویژه‌ای بر اقتصاد، توليد و صنعت كشور و استان حاكم بود نهايت همكاري را با واحدهاي توليدي و صنعتي داراي مشكل استان انجام دادند كه اين تعامل، همدلي و هم‌افزایی شايسته تقدير است.
«سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: توافق هسته‌ای جمهوري اسلامي ايران با حمایت‌های مدبرانه مقام معظم رهبري، درايت رئیس‌جمهوری، تلاش، ظرافت و هنرمندي گروه مذاکره‌کننده و پايداري و صبوري ملت ايران همراه بود، منجر به رفع تحریم‌های ظالمانه و اجرايي شدن برجام گرديد.
وي افزود: اجرايي شدن برجام اميد زيادي را در جامعه ايجاد كرده است و اميدواريم با تلاش مضاعف دولت شاهد رونق در اقتصاد، بازار توليد و افزايش صادرات و واردات در كشور و استان باشيم و كارگران پرتلاش استان مانند گذشته باکار، كوشش و همت مضاعف چرخ توليد و صنعت را سریع‌تر از گذشته به حركت درآورند.
ميرمحمدي تصريح كرد: دوران پسا برجام كمك خواهد كرد تا امكان سرمایه‌گذاری خارجي و داخلي در استان بيشتر از گذشته فراهم شود و به سمت توسعه پايدار در استان گام برداريم.
استاندار يزد همچنين به اهميت دو انتخابات پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در هفتم اسفندماه سال جاري اشاره و خاطرنشان كرد: ضروري است با جلب اعتماد مردم، عرصه را براي حضور و مشاركت آنان در انتخابات فراهم كنيم و با مشاركت بالاي مردم در انتخابات پيش رو اقتدار نظام جمهوري اسلامي ايران را به نمايش گذاريم.
 

Krahsgrmsntosls 1.jpg Krahsgrmsntosls 2.jpg Krahsgrmsntosls 3.jpg Krahsgrmsntosls 4.jpg Krahsgrmsntosls 5.jpg Krahsgrmsntosls 6.jpg Krahsgrmsntosls 7.jpg Krahsgrmsntosls 8.jpg Krahsgrmsntosls 9.jpg Krahsgrmsntosls 10.jpg Krahsgrmsntosls 11.jpg Krahsgrmsntosls 12.jpg Krahsgrmsntosls 13.jpg Krahsgrmsntosls 14.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات