مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد خواستار شد:

توجه به حقوق شهروندي و رفع مشكل اشتغال نابينايان استان

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: شايسته است اقدامات مؤثري در راستاي توجه به حقوق شهروندي و رفع مشكل اشتغال جامعه نابينايان استان انجام شود.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، روز چهارشنبه 30 دی‌ماه نخستين كميته هماهنگي بازار كار نابينايان استان با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، مشاور استاندار در امور جوانان و اشتغال، نمايندگان دستگاه‌های عضو اين كميته، رئيس و نمايندگاني از جامعه نابينايان استان در دفتر مديركل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري برگزار شد.
«مجيد جواديان زاده» در اين جلسه با اشاره به اينكه استاندار يزد دستورات ویژه‌ای براي ساماندهي اشتغال نابينايان استان صادر کرده‌اند اظهار داشت: بانك اطلاعات جامعي از نابينايان متقاضي اشتغال و قابلیت‌های آن‌ها تهیه‌شده و درخواست‌های نابينايان استان در حال پيگيري است.
جواديان زاده افزود: دستگاه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي به ترتيب 10 و 117 شغل كه مناسب نابينايان استان است را شناسايي کرده‌اند و با تعامل و همكاري بين بخشي در دستگاه‌های استان در حال بررسي قابلیت‌های شغلي نابينايان استان و معرفي افراد واجد شرايط به مراكز مربوطه هستيم.
گفتني است در ادامه اين جلسه نمايندگان جامعه نابينايان استان به بيان انتظارات و توانمندی‌های جامعه نابينايان در حوزه اشتغال پرداختند.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات