استاندار یزد در جلسه مشترک با دهیاران و بخشداران شهرستان تفت عنوان کرد :

توجه به روستا‌ها یکی از راهبرد‌های اصلی دولت تدبیر و امید

استاندار یزد با تاکید بر اینکه حجم اعتبارات اختصاص یافته از سوی دولت تدبیر و امید به روستا ها با دولت های قبل قابل مقایسه نیست و به مراتب بیشتر است، افزود: طی 7 سال اخیر توجه به روستا‌ها یکی از راهبرد‌های اصلی دولت تدبیر و امید بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه مشترک دهیاران و بخشداران شهرستان تفت که با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان،به منظور بررسی مشکلات و چالش های روستاهای شهرستان تفت، در سالن کوثر استانداری برگزار شد با بیان اینکه توسعه روستایی همواره از اهداف مهم دولت تدبیر و امید بوده، افزود: به ‌رغم تمام مشکلات و محدودیت‌ها، دولت از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نکرده است.
وی با تاکید بر اینکه حجم اعتبارات اختصاص یافته از سوی دولت تدبیر و امید به روستا ها با دولت های قبل قابل مقایسه نیست و به مراتب بیشتر است، عنوان کرد: علیرغم کاهش درآمد های دولت طی سال های اخیر، توجه به روستاها متوقف نشده و حتی اعتبارات روستاها افزایش یافته است.
استاندار با اشاره به توجه ویژه دولت به اقتصاد روستایی، تصریح کرد: در راستای حمایت از فعالیت‌های روستاییان برنامه ریزی های خوبی انجام داده است.
دکتر طالبی در انتها با بیان اینکه خدمات دولت در بخش های گازرسانی، راه و بهداشت و درمان روستاهای بسیار مشهود بوده است، افزود: امروز به دلیل این خدمات در برخی مناطق شاهد مهاجرت معکوس به روستا هستیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات