توجه به نوآوري و سلايق نسل جديد در گسترش دين باوري اثرگذار است

استاندار يزد در مراسم اختتاميه جشنواره قرآني مدهامتان بيان كرد: توجه به نوآوري و سلايق نسل جديد در گسترش دين باوري اثرگذار است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد،« محمدعلي طالبي» در مراسم اختتاميه جشنواره و مسابقات قرآني مدهامتان گفت:نمونه چنين جشنواره هايي نمود نوآوري و ابتكار در بحث گسترش تعاليم و ارزش هاي ديني و فرهنگي است و استقبالي كه از سوي خانواده ها به ويژه دانش آموزان و كودكان از اين گونه برنامه ها به عمل مي آيد نشان دهنده روحيه دين باوري در جامعه مي باشد.
استاندار يزد افزود: ضروريست با محوريت چنين برنامه هايي اين روحيه را تقويت و ارزش هاي جديدي را در بحث گسترش فرهنگ ديني  در استان به وجود آورد.
«محمدعلي طالبي» خاطرنشان كرد:امروز براي گسترش دين باوري و رفع برخي مسائل در عرصه هاي اجتماعي و فرهنگي به نوآوري، زبان جديد و طرح هاي نو در بحث تعاليم قرآني و ديني نياز داريم تا با برنامه هاي متنوع فرهنگي و توجه به سلايق نسل جديد بتوانيم جوانان،نوجوانان و كودكان را به سمت دين ، قرآن و باورهاي مذهبي سوق دهيم.
طالبي بيان كرد: كانون هاي فرهنگي و هنري مساجد يكي از نهادهايي هستند كه به خوبي مي توانند در اين عرصه ايفاي نقش نمايند و خوشبختانه امروز زمينه و شرايط فعاليت اين كانون ها با رويكردهاي مختلف در استان فراهم شده است و اگر حمايت مسئولان از اين ظرفيت به خوبي صورت گيرد مي توانند بهترين مشوق براي نسل جديد در حوزه دين و فرهنگ باشند.
عالي ترين مقام اجرايي استان با تبريك به برگزيدگان و تقدير از نقش آفرينان اين جشنواره اظهار داشت:اميد است به مدد چنين فعاليت هايي استان يزد بتواند موثر تر از گذشته در مسير دين باوري و حفظ ارزش هاي قرآني گام بردارد.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس:رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات