مدير كل روابط عمومي استانداري:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "داود پاك طينت" روز پنج شنبه در نشست خبري ستاد دهه فجر استان اظهار داشت: رسانه ها با توجه به گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب، دو رسالت مهم را برعهده دارند، یکی مربوط می شود به تصویر سازی صحیح از وقایع سال 57 و انعکاس درست آن وقایع برای نسل جدید که اگر بتوانیم این رسالت را به خوبی انجام دهیم بسیاری از دغدغه های ما نسبت به ترویج ارزش های انقلاب در بین نسل جدید رفع می گردد.
رئیس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر افزود: رسالت دوم رسانه ها  نسبت به نسل جدید این است که دستاوردهای انقلاب را با توجه به گفتمان نسل جدید به انان منتقل نمایند.
پاک طینت با اشاره به گفتمان نسل جدید و آشنایی این نسل با تکنولوژی روز دنیا گفت: امروز با نسلی مواجه هستیم که درهای دنیا با بهره مندی از تکنولوژی های روز، به روی او باز است و این نسل به خوبی و به راحتی دنیا را رصد می کند.
وی استفاده از گفتمان نسل جدید در تبیین دستاورد های انقلاب را مهم دانست و افزود: مفاهیمی مثل آزادی بیان و حق رای و حق اظهار نظر و امثالهم می توانند به عنوان دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، مطابق با گفتمان نسل جدید مطرح شوند.
داود پاک طینت در بخش دیگری از سخنان خود، ایمان به خدا، رهبری حضرت امام (ره) و وحدت کلمه را، سه رکن موثر در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز نیز مردم معتقدی داریم و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در راس نظام هستند و باید مواظب وحدت کلمه باشیم که نقش رسانه ها در این مهم بسیار پررنگ است و باید مواظب باشند که موجب تفرقه نشوند.
این مقام مسئول افزود: البته وقتی از وحدت کلمه سخن می گوییم منظورمان تک صدایی نیست و نقد در عرصه رسانه ها و آزادی بیان از اعتقادات دینی ماست و پشتوانه قانونی نیز دارد.
وي ادامه داد: تضارب آرا و تفاوت انديشه ها مهم است به شرط آنکه انرژی خارج شده از این تضارب آرا در جهت ارتقا  نظام و خدمت به مردم باشد و رسانه ها مراقب باشند که وحدت کلمه را تقویت نمایند.
 اين مقام مسئول با اشاره به اينكه انقلاب ما، انقلاب اسلامي ايران است گفت: هر ايراني تعلق خاطر به نظام و كشور را دارد، هرچند مسلمان نباشد و خاطر نشان ساخت: چتر انقلاب به اندازه تمام ايراني ها گسترده است.
وي نقش رسانه ها در راهپيمايي 22 بهمن را بسيار مهم ارزيابي و تاکید کرد: يكي از اركان  انقلاب اسلامي امام راحل عظيم الشان (ره) بود و رهبر معظم نيز در اين زمينه مي فرمايند اين انقلاب، بي نام خميني در هيچ جاي جهان شناخته شده نيست و اين نقش مهم امام (ره) را در انقلاب مي رساند که انتظار است رسانه ها نقش امام(ره) در پیروزی انقلاب را  پررنگ ببینند.
رییس کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد دهه فجر همچنین از راه اندازی پرتال خبر فجر به آدرس WWW.Yfajr.ir   خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار کانون خبرنگاران و عکاسان افتخاری فجر راه اندازی شده است.

وزير دادگستري دولت تدبير و اميد سخنران مراسم راهپيمايي 22 بهمن امسال در شهر يزد است


رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان نيز گفت: هر انقلابي يك شعار دارد كه شعار انقلاب اسلامي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي است.
حجت الاسلام و المسلمين "محمد فخرالديني" با اشاره به اينكه از زمان شهادت حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) تا پيروزي انقلاب اسلامي ستم هاي زيادي به مردم روا شده است، اظهار داشت: 500 ستاد اصلي، يك هزار و 700 ستاد دانش آموزي، 400 ستاد در مساجد و 23 كميته تخصصي امور مرتبط با دهه فجر را پيگيري مي كنند كه مجموعا 12 هزار برنامه به ستاد دهه فجر استان ارائه شده است.
وي افزود: برنامه استقبال از دهه فجر امسال گرمتر از سال هاي گذشته برگزار شد كه جاي تشكر دارد.
حجت الاسلام فخرالديني ترويج انقلاب را وظيفه همگان دانست و تصريح كرد: حضورمردم استان يزد در عرصه هاي مختلف انقلاب نشان مي دهد كه پاي انقلاب ايستاده اند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود، گفت: صداقت در نوشتن خبر، موفقيت را به دنبال دارد.
برگزاري راهپيمايي 22 بهمن در 50 نقطه استان و حضور "مصطفي پورمحمدي" وزير دادگستري دولت تدبير و اميد به عنوان سخنران مراسم راهپيمايي 22 بهمن امسال در شهر يزد از ديگر مباحثي بود كه در اين نشست به آن اشاره شد.