رئيس سازمان محیط‌زیست تأکید كرد:

توجه ويژه دولت تدبير و اميد به مسائل زیست‌محیطی

معاون رئیس‌جمهور و رئيس سازمان محیط‌زیست گفت: دولت تدبير و اميد توجه ویژه‌ای به مسائل زیست‌محیطی و حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبيعي دارد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد روز شنبه 14 آذرماه نشست بانوان برگزيده و نمايندگان سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در حوزه محیط‌زیست با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئيس سازمان محیط‌زیست، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديران كل دفتر امور بانوان و خانواده و دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري، نماينده مردم اردكان در مجلس شوراي اسلامي و مديركل حفاظت از محیط‌زیست استان در سالن بنياد نخبگان يزد برگزار شد.
رئيس سازمان حفاظت از محیط‌زیست در اين نشست اظهار داشت: دولت يازدهم عنايت قابل‌توجهی به تشکل‌های غیردولتی دارد و فضايي سالم، آزاد و نقادانه را براي فعاليت نهادهای مدني به وجود آورده است.
«معصومه ابتكار» با ابراز خرسندي از فعالیت‌های خوبي كه در استان يزد در حوزه سازمان‌های مردم‌نهاد و به‌ویژه تشکل‌های غیردولتی دوستدار محیط‌زیست انجام‌شده است ادامه داد: اين سازمان‌های مردم‌نهاد مسئولانه، متعهدانه و ايثارگرانه با توجه به نسل آينده و دوراندیشی نسبت به فعالیت‌های زیست‌محیطی اقدام می‌کند.
معاون رئیس‌جمهور افزود: همه تلاش دولت بر اين است كه صدا و خواسته مردم به‌روشنی و صراحت شنيده شود و در همين راستا در دولت يازدهم ارتباط بيشتري با تشکل‌های غیردولتی و مردمي برقرارشده است.
ابتكار تصريح كرد: يكي از مسائل بااهمیت براي دولت و سازمان محیط‌زیست توسعه مشاغل سبز و جذب افراد تحصیل‌کرده در اين حوزه است و اميدواريم با جذب اين افراد علاقه‌مند تا حد توان از آلودگی‌های زیست‌محیطی در كشور جلوگيري شود.
وي بابیان اينكه سازگاري مردم يزد با اقليم و همزيستي زنان و مردان يزدي با آب‌وهوای كوير يكي از ویژگی‌های بارز مردم اين استان است گفت: بانوان يزدي در اين زمينه نقش بسيار مهمي داشته و دارند.
رئيس سازمان محیط‌زیست در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع انتخابات اشاره كرد و افزود: مسئله محیط‌زیست در انتخابات بسيار با اهمیت است و امروز در اولويت زندگي مردم قرار دارد و با توجه به اهميت اين موضوع در انتخابات پيش رو كساني موردتوجه و اقبال مردم قرار می‌گیرند كه در كارنامه آن‌ها توجه به مسائل زیست‌محیطی مشاهده شود.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات