استاندار يزد در ديدار با اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهرستان ميبد:

توزيع عادلانه امكانات در دستور کار دولت است

استاندار یزد در جلسه هم‌اندیشی با اعضاي شوراي شهر و شهرستان ميبد گفت: توزيع عادلانه امكانات در دستور كار مسئولان ارشد استان قرار دارد، اما به مناطق محروم استان توجه ویژه‌ای داريم.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری يزد، نشست هم‌اندیشی اعضاي شوراي اسلامي شهرستان ميبد با استاندار يزد در سالن زنده‌یاد حمیدیا برگزار شد.
در ابتداي اين جلسه هریک اعضاي شورای شهر و شهرستان میبد به بيان مشكلات و مسائل شهري میبد پرداختند و نظرات و پیشنهاد‌ها خود را ارائه کردند.
استاندار يزد در اين جلسه بابیان اينكه از مشكلات شهرستان ميبد آگاهي دارد؛ اظهار داشت: كمبود آب فضاي سبز در استان يكي از مواردي است كه بايد براي رفع آن اقدام نمود و در همين راستا جداسازي آب شرب از فضاي سبز يكي از اولویت‌های كاري ماست كه اميدواريم اين مهم در شهرستان ميبد نيز صورت گيرد.
 «سید محمد ميرمحمدي» ادامه داد: در بحث تهيه آب شرب به‌ویژه در روستاها با توجه به مشكلات استان در كمبود آب اقدامات بسيار خوبي انجام‌شده و امیدواریم اين مشكل هرچه زودتر با تكميل عمليات اجرايي خط دوم انتقال آب به يزد برطرف شود.
وي تصريح كرد: يكي از مشكلات كه در استان و برخي شهرستان‌ها مانند ميبد با آن روبرو هستيم، وجود اتباع خارجي غير مجاز است كه رفع این مشکل نيازمند همكاري و مشاركت جدي مردم است.
استاندار يزد در پايان سخنان خود با اشاره به مسائل زیست‌محیطی شهر میبد اظهار داشت: سياست كلي استان استقرار صنايع پاك در كريدور مهريز تا عقدا است که با شروع کار منطقه ویژه علم و فناوری استان، اين مهم در دستور كار قرارگرفته است.
 

Jalssdsdhsmsh 1.jpg Jalssdsdhsmsh 2.jpg Jalssdsdhsmsh 3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات