توزیع میوه شب عید از 26 اسفند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: از 26 اسفند ماه روند توزیع تنظیم بازار میوه شب عید آغاز می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی استانداری یزد، جلسه تنظیم بازار استان هم‌زمان و به‌صورت مشترک با ستاد تنظیم بازار کشور به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد که در این جلسه معاون اول رئیس‌جمهور، وزیر کشور، استانداران سراسر کشور و دیگر مدیران کشوری حضور داشتند.
 محمدعلی شاه‌حسینی در حاشیه این جلسه اظهار داشت: اقلام اساسی برای ایام پایانی سال به‌ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان تأمین و فراهم شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد از ذخیره‌سازی هزار تن میوه تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: سیب‌درختی با قیمت 29 هزار تومان، پرتقال با قیمت 19هزار و 500 تومان و خرما با قیمت ۹۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی با اشاره به آغاز توزیع میوه شب عید در سراسر استان، اظهار داشت: فردا بعدازظهر در مکان‌هایی که دفتر تعاونی روستایی و دفتر معاونت اقتصادی استانداری مشخص شده، میوه شب عید عرضه خواهد شد.

شاه‌حسینی با بیان اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، هیچ دغدغه و مشکلی در بحث تأمین اقلام اساسی در استان نداریم، ادامه داد: هزار تن شکر صنف و صنعت برای تأمین قند موردنیاز مردم و برای مصرف واحدهای تولیدکننده زولبیا بامیه به واحدها تزریق شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با بیان این که 220 تن شکر تأمین شده و با قیمت هر کیلوگرم 28 هزار و 500 تومان برای مصرف کننده عرضه می‌شود، گفت: برای تنظیم بازار، توزیع گوشت سفید و قرمز منجمد هم در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به ذخیره صد تن گوشت مرغ به‌عنوان ذخایر استراتژیک تصریح کرد: در مواقع نیاز؛ مانند ماه رمضان و ایام نوروز  این ذخایر توزیع می‌شود. ذخایری از  قبل وجود دارد که آمادگی داریم در ایام پیشرو در رمضان و ایام نوروز توزیع کنیم.

شاه‌حسینی افزود: تولید گوشت مرغ در استان ۱۷۰ تن و مصرف آن  بین 50 تا 80 تن می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد در پایان گفت: در بخش حبوبات مشکلاتی در قیمت‌گذاری آن وجود دارد که در این جلسه مطرح شد و در خصوص آن تصمیمات لازم اخذ شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات