استاندار یزد مطرح کرد :

توسعه تشکل های مردمی از سیاست های دولت است

استاندار یزد گفت : از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید ، رشد و توسعه سازمانهای مردم نهاد است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، جلسه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان با حضور استاندار یزد ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اعضای این هیات در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد.
استاندار یزد در این جلسه  با اشاره به اینکه دولت یازدهم علاقه مند است حضور و نقش آفرینی مردم در امور پررنگ تر از گذشته باشد ، اظهار داشت : تجربه نشان داده هرکجا مردم به کمک دولت آمده اند کارها به خوبی انجام شده است.
" سیدمحمد میرمحمدی" ادامه داد : باید از پتانسیل بالای تشکل های مردمی در حوزه های مختلف استفاده شود و هدف تنها تشکیل تشکل و بالابردن آمار نباشد .
وی افزود : شایسته است اهداف ، موضوع فعالیت و شیوه اجرا در اساسنامه سازمانهای مردم نهاد به صورت شفاف و واضح مشخص شود تا این تشکل های مردمی در ادامه فعالیت خود دچار سردرگمی نشوند و مسئولان نیز مطلع باشند که هر تشکلی به طور مشخص در چه حوزه ای می تواند نقش آفرین باشد.
میرمحمدی در پایان سخنان خود تصریح کرد : سازمان های مردم نهاد باید هدف و برنامه داشته باشند و از انجام فعالیت هایی که بدون برنامه ، فاقد محتوا وتکراری است پرهیز کنند .

بیش از 200 سازمان مردم نهاد در استان فعال هستند


مدیر کل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه ضمن تشکر از توجه ویژه استاندار یزد و معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار درحوزه سازمان های مردم نهاد گفت : در حال حاضر بیش از 600 سازمان مردم نهاد دراستان مجوز دارند که از این تعداد بیش از 200 تشکل مردمی فعال هستند .
"مجید جوادیان زاده" افزود : خوشبختانه در استان یزد دستگاههای استان با توجه به تناسب کاری و شرح وظایف خود با سازمانهای مردم نهاد تعامل خوبی داشته و دارند و در برخی از حوزه ها انجام فعالیت ها به سازمان های مردم نهاد واگذار شده است .
گفتنی است در ادامه جلسه هیات نظارت بر سازمان های مردم نهاد استان ، اساسنامه چند تشکل مردمی مورد بررسی و تبادل نظر افراد حاضر در جلسه قرار گرفت و به 3 سازمان مردم نهاد در استان مجوز فعالیت داده شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات